回復 20# billyduck

你地就好啦,有得玩有得試,我果張仲未返黎!
打上聯強問,佢話要等下水返先有得俾返我

TOP

回復  billyduck

你地就好啦,有得玩有得試,我果張仲未返黎!
打上聯強問,佢話要等下水返先有得俾返我:fain ...
gilbert_escort 發表於 2012-6-15 16:23


CHING 你張670咩事甘快壞左?

TOP

回復 22# catcat2010

夾ASUS/AsRock既問題,會成日彈顯示驅動程式無法回應!
咁我又手快快係未睇到D CHing搵到既解決方法就送左佢返聯強!
所以而家咪冇咭玩law!

TOP

回復  catcat2010

夾ASUS/AsRock既問題,會成日彈顯示驅動程式無法回應!
咁我又手快快係未睇到D CHing搵到 ...
gilbert_escort 發表於 2012-6-15 16:33

gigabyte........

TOP

回復  catcat2010

夾ASUS/AsRock既問題,會成日彈顯示驅動程式無法回應!
咁我又手快快係未睇到D CHing搵到 ...
gilbert_escort 發表於 2012-6-15 16:33

下次出gtx770 都係買番asus or msi 話晒鑊氣少d

TOP

回復 25# catcat2010

認同!近呢兩三年既Gigatybe真係信心盡失!

TOP

睇gpu-z既 ASIC quality準唔確???
catcat2010 發表於 2012-6-15 14:07


呢個ASIC可以無視,我有100%咪又係咁上下

TOP

我想問 超得多 玩玩下 BF3 會自己彈game 跟住即刻望返gpu-z 變返原生個clock

等多一兩秒先變返自己oc左個clock 係咪即係超頻失敗?

TOP

sorry 寫錯左.....唔係有冇超cpu....... 應該係有冇超gpu至真
catcat2010 發表於 2012-6-15 12:59



   
無… 比佢自己推就得
溫度最好keep 低過70,過左會減loading/speed

reference from below …我都係睇左先知

http://www.overclock.net/t/12581 ... 70-overclocking/400

http://www.overclock.net/t/12651 ... guide#post_17391118

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP