madebyp90 當前離線
進階會員
TOP
都唔少囉 實頭 發表於 2010-8-18 12:29
elvako 當前離線
quoy 當前離線
中級會員
hoiyee2010 當前離線
初級會員
ukulele 當前離線
benny3848hk 當前離線
Banned
raywailo 當前離線
Mox 當前離線
Deunan
我今日先在3c買到粒喎重開到4核...係咪會認AMD Phenom II x4 b55 嫁.. 試過可以install windows ... raywailo 發表於 2010-8-22 00:46
用prime95燒下佢 Mox 發表於 2010-8-22 01:08