我想知點樣控制LN2,其實係咪亂倒就OK ?

TOP

可否介紹一下今次的超頻config ?
有無目標成績?

TOP

你話比平時無咁低溫,係咪因為HKEPC編輯部太熱?

TOP

可否介紹一下今次的超頻config ?
有無目標成績?
A君 發表於 2010-8-8 15:45


MB : Gigabyte 890FXTA-UD7
CPU : AMD 1090T
Ram : Corsair D3-1600 C6 x 2
HDD : OCZ Vertex 2 50GB
P/S : Coolermaster Silent Pro 80+Gold 1200W
VGA : Galaxy GTX-470 and Gigabyte HD5870 SOC x 3

TOP

可唔可以背景music再细小小

TOP

好LAG

TOP

忽然奇想,
LN2 用得耐會整濕塊板,
如果用部抽濕機吹住會唔會好D....

上面都係講下笑, 唔洗認真答

TOP

從畫面 看到LN2的揮發情況,室溫頗高呢~~~
相信因為這原故,需要用紙巾吸水。

TOP

有無人物介紹? 俾大家認識下呢幾位高手

TOP

睇緊...

TOP