anonymoushk 當前離線
進階會員
你想粒 240 超到幾多? fo2live 發表於 2010-2-8 00:44
TOP
fo2live 當前離線
中級會員
4Ghz 因為當年世界記錄係3.7 定3.8 anonymoushk 發表於 2010-2-8 00:54
jhch1992121 當前離線
4Ghz...會唔會大貪左D 諗住 v1.5? 285 X 14? fo2live 發表於 2010-2-8 01:02
4Ghz咪4Ghz囉 240都係4舊幾水 怕咩玩xd jhch1992121 發表於 2010-2-8 01:22
咁都要有方法先得嫁 我又話Celeron 420 上10Ghz.... fo2live 發表於 2010-2-8 01:34
xZeroG 當前離線
因為超貧,所以超頻。
回復 fo2live 你粒5000點死的? xZeroG 發表於 2010-2-8 02:14
Clear CMOS, 咁就死左 可能gigabyte 版有事 fo2live 發表於 2010-2-7 21:48
hang05 當前離線
Benny
北金烈貓 當前離線
贏馬會錢為民除害