你想粒 240 超到幾多?
fo2live 發表於 2010-2-8 00:44



   
4Ghz
因為當年世界記錄係3.7 定3.8

TOP

4Ghz
因為當年世界記錄係3.7 定3.8
anonymoushk 發表於 2010-2-8 00:54



    4Ghz...會唔會大貪左D
諗住 v1.5? 285 X 14?

TOP

4Ghz...會唔會大貪左D
諗住 v1.5? 285 X 14?
fo2live 發表於 2010-2-8 01:02


4Ghz咪4Ghz囉
240都係4舊幾水
怕咩玩xd

TOP

4Ghz咪4Ghz囉
240都係4舊幾水
怕咩玩xd
jhch1992121 發表於 2010-2-8 01:22


咁都要有方法先得嫁
我又話Celeron 420 上10Ghz....

TOP

咁都要有方法先得嫁
我又話Celeron 420 上10Ghz....
fo2live 發表於 2010-2-8 01:34


要玩梗係玩盡佢啦
上LN2

TOP

回復 1# fo2live


    你粒5000點死的?

TOP

回復  fo2live


    你粒5000點死的?
xZeroG 發表於 2010-2-8 02:14


Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事
fo2live 發表於 2010-2-7 21:48


佢係慘死的...........

TOP

仲提起我D傷心事...
粒野仲要係 CACVC 0935BPAW

TOP

近排掛amd黎跑3dm,得出一個結論~係nb著手搞係有幫助的~~

TOP

重未上代理?

TOP