本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-25 23:49 編輯
未計之前今日都試左好耐,對RAM由1600MHZ上1640MHZ都唔掂,如果CPU 175X20即係RAM就1750MHZ係必需要1.7625V,所以打算放棄超RAM。要對RAM保持係1600MHZ咁即係外頻要保持係160或者200…?
CPU 3500MHZ 全負載下都成80度,如果到夏天係必需要降頻,唯有降去3200MHZ最多73度。
根據以上兩點係咪已經搵到極限?RAM 1600MHZ及CPU 3200MHZ ? 而外頻只可以160或者200?
試過係200X16燒左四個鍾無事,跟住一邊燒機(CPU 100%)一邊打啲佔用CPU 3-5% 既2D GAME,就藍畫面。跟住我用預設定即係唔超的情況下試下一邊燒機一邊打同一隻2D GAME,結果係無問題出現,其實個心好驚佢出事。師兄們咁建唔建議我用200X16?
如果在用唔盡CPU的情況下更高的外頻會比更高的時脈好嗎?
日常我好難會用到CPU全負載,唔知打一啲高要求既GAME會唔會導致全負載?
使用SP2004在全負載下測試,令到温度及穏定都受最大考驗。
假設200X20@4.0GB,在燒機期間出現温度及不穏問題,但日常使用又唔會令CPU全負載,所以温度同穏定未必出現?咁樣可唔可以長行200X20?
當CPU全負載下聽到明顯的電流聲,正常嗎? |