補沖用咩板先
ASUS P7P55D + TEAM DDR3 1600 CL7 1.65V -1.9V
見師們提及安全問題,若針對此底板黎講,過左1.65V而家行緊1.7幾,危險程度高嗎?
多左咁多電先行到1750MHZ...

假設CPU要1.3V先行到4GB,而其他設定沒調校過。有冇機會因為調校過其它設定而令CPU電壓唔需要係1.3V都可以行到4GB呢?從而可令温度降低?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我建議樓主續樣黎玩,先否定邊樣硬件已然摸頂再繼續超落去
先超對ram,唔好先超cpu,可以set外頻200或210,但倍頻set番14或15,主要係想睇下你對ram可以去到咩位。你本身對ram係1600即係話行200外頻係應該唔需要加電就做到官規。如果唔得對ram都可以扔得。
之後可以再試210,220,230或者每5格為一單位。最後試到對ram係邊度上唔到就知道使唔使加電再上,但我唔建議加電。

試完對ram無問題,預設電壓行到你對ram官規咁就可以由基本盤玩下啦。
外頻200,倍頻20,cpu電可以先set1.28v,ram 1.65v,vtt1.3v
pcie frequency 100到104不等(自己試下)
qpi frequency 可以先預設,唔得自己再調較,一般都係得兩個option

TOP

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-25 23:49 編輯

未計之前今日都試左好耐,對RAM由1600MHZ上1640MHZ都唔掂,如果CPU 175X20即係RAM就1750MHZ係必需要1.7625V,所以打算放棄超RAM。要對RAM保持係1600MHZ咁即係外頻要保持係160或者200…?

CPU 3500MHZ 全負載下都成80度,如果到夏天係必需要降頻,唯有降去3200MHZ最多73度。

根據以上兩點係咪已經搵到極限?RAM 1600MHZ及CPU 3200MHZ ? 而外頻只可以160或者200?

試過係200X16燒左四個鍾無事,跟住一邊燒機(CPU 100%)一邊打啲佔用CPU 3-5% 既2D GAME,就藍畫面。跟住我用預設定即係唔超的情況下試下一邊燒機一邊打同一隻2D GAME,結果係無問題出現,其實個心好驚佢出事。師兄們咁建唔建議我用200X16?

如果在用唔盡CPU的情況下更高的外頻會比更高的時脈好嗎?
日常我好難會用到CPU全負載,唔知打一啲高要求既GAME會唔會導致全負載?

使用SP2004在全負載下測試,令到温度及穏定都受最大考驗。
假設200X20@4.0GB,在燒機期間出現温度及不穏問題,但日常使用又唔會令CPU全負載,所以温度同穏定未必出現?咁樣可唔可以長行200X20?

當CPU全負載下聽到明顯的電流聲,正常嗎?

TOP

未計之前今日都試左好耐,對RAM由1600MHZ上1640MHZ都唔掂,如果CPU 175X20即係RAM就1750MHZ係必需要1.7625V, ...
賣火柴的小男孩 發表於 2010-1-25 23:47


200 BCLK / 1600 RAM --> set返除頻比例做2:8 (DDR3-1600)

TOP

200 BCLK / 1600 RAM --> set返除頻比例做2:8 (DDR3-1600)
Tommi_Vercetti 發表於 2010-1-25 23:55

已經SET左,無論係160X20 或者 200X16 RAM都係行DDR3-1600

TOP

已經SET左,無論係160X20 或者 200X16 RAM都係行DDR3-1600
賣火柴的小男孩 發表於 2010-1-26 00:01


200x16 --> 拉低VTT (Uncore) 電壓

TOP

200x16 --> 拉低VTT (Uncore) 電壓
Tommi_Vercetti 發表於 2010-1-26 00:09


200 bclk行3600Mhz uncore VTT唔方會低得去邊..

TOP

200 bclk行3600Mhz uncore VTT唔方會低得去邊..
sunderstan 發表於 2010-1-26 10:11


手上那粒都要1.28先ok

TOP