原帖由 Sino_War 於 2008-12-2 20:22 發表


set去DDR533試下
係超CPU RAM係會自動跟住上
睇你9乘9係RAM上唔到

我試過set左DDR 533,都超到上240外頻
不過set左DD4 400就reboot唔到

TOP

原帖由 Finnish 於 2008-12-3 02:07 發表

我試過set左DDR 533,都超到上240外頻
不過set左DD4 400就reboot唔到


係咁架,有D CPU倍頻+DDRXXX組合係會唔超得
好似我x9+DDR533可以超到上333(ram行緊856)
但係如果用x9.5+DDD667只可以去250(ram行緊792)
你慢慢試下,當初我都試左好耐

TOP

原帖由 Sino_War 於 2008-12-3 07:23 發表


係咁架,有D CPU倍頻+DDRXXX組合係會唔超得
好似我x9+DDR533可以超到上333(ram行緊856)
但係如果用x9.5+DDD667只可以去250(ram行緊792)
你慢慢試下,當初我都試左好耐

其實邊個方案會好d?
即係要減倍頻黎超外頻咁複雜

TOP