精英一向都唔多超得
redhothits 發表於 2011-3-7 04:40 PM

總有例外haha
http://www.youtube.com/watch?v=B ... =player_profilepage

TOP

總有例外haha
lyh1993 發表於 2011-3-11 14:56



    哈, 又估唔到喎

TOP


the old BIOS do not have the turbo core option and I asked them to add, now the new BIOS have it.

TOP

係咪個bios 問題?
update左最新bios未?

TOP

N年前玩過ECS塊7S41都幾好超,比人玩到依家都未死得,我對呢個牌子印象唔錯~!

TOP

N年前玩過ECS塊7S41都幾好超,比人玩到依家都未死得,我對呢個牌子印象唔錯~! ...
chaowei 發表於 2011-3-11 23:27



    我試過放塊ECS係鐵版上面, 唔小心撞左一下SHORT左(有小小火花), 但係死唔去仲開得番
不過塊野一換過CASE都會有問題, 開得到但冇畫面... 依家已經死左西左出門口啦

TOP

ESC BIOS多BUG,所以幾平都唔用,仲有magic pro(JETWAY)都系

TOP

biso用大廠的比較好. 特別牙石高級板好好用, 技姦也很不錯.

TOP