回復 10# hang05

我睇左你開估部份
但唔肯係63?

TOP

試完FSB 400
今朝吃完早餐最試玩下
始終過400就.....
玩倍頻
最終到達4.5GHz
先試上到4.44GHz

4.5GHz達成

TOP

回復 12# freedom01

強~~~~
CHING 又發功

TOP

回復 13# LUNG2000LUNG1

學人玩下C2Q

TOP

之前我都玩過
不過係Q9650
好似係電壓上Q9650 低D
CHING 點解唔玩Q9650?

TOP

回復 15# LUNG2000LUNG1
係淘寶Q9650仲貴過呢粒QX
話晒呢粒無銷倍頻


我想請教你
你粒Q9650外頻上到幾多

TOP

回復  kftong

標價千四人仔
我拎粒U上去補錢換
freedom01 發表於 2010-10-30 08:47



    乜而家d QX賣到咁平呀....

TOP

回復 17# Yin92
睇下你有冇心去搵
不過係淘寶深圳地區
唔係間間都有貨[有貼psot]
問左幾間先有

計落仲平過係yaxxo買

TOP

回復  Yin92
睇下你有冇心去搵
不過係淘寶深圳地區
唔係間間都有貨[有貼psot]
問左幾間先有

計落仲平過係 ...
freedom01 發表於 2010-10-30 12:36

搞到我流哂口水..

TOP

回復 19# 4448

係#12已經貼左圖

TOP