回復 10# xc63774174
21倍頻@@?
我的最高只有20

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 yychanchan 於 2010-8-21 12:48 編輯

My one can over to 4.4G, but cpu temp up to 85degree for full load, so i make it down to 4G.
4.4G=210 x 21
CPU V=1.35
VTT V=1.31
PLL V=1.09

TOP

其實唔係好明vtt,pll同pch應該用幾多電好

TOP

i run my i5-750 @4G at 1.3V but not very stable

TOP

有沒搞錯._.
460勁過我張5770咁鬼多既=]
我I5 750 4G. HD5770公版910 GPU .3DMARK06 得1M9._.超大距離=]

TOP

我呢粒I5好唔掂囉
外頻181止步 而家只係行到181X21=3.8G
xc63774174 發表於 2010-8-21 02:46



    粒U咁雷? 有冇SET漏野.... 冇200bclk 都好雷嫁喇粒u

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 19# xc63774174
我尋日亂咁SET,發覺有次入到WINDOWS佢SHOW出黎係21倍頻,但爆藍RESET BIOS後就再SET唔返喇

TOP