可以直接睇重點紅字

今日Asus個比賽
一去到抽波仔揀HW
抽到第9即係最尾
得揀剩庶
著機->入BIOS->F10- ...
LKNim 發表於 2010-8-8 22:00

我塊板D燈都係長著啵...熄左火牛再等D電無曬又可以boot到...ASUS D板本身係咁...算啦...

TOP

回復 10# LKNim


    仲慢過245, 即係唔穩...

TOP

我塊板D燈都係長著啵...熄左火牛再等D電無曬又可以boot到...ASUS D板本身係咁...算啦... ...
jonny391 發表於 2010-8-8 22:56



    我都係長著, 都唔知咩事, 我都係咁clear cmos姐..

TOP

我都係長著, 都唔知咩事, 我都係咁clear cmos姐..
windowsx 發表於 2010-8-8 22:58



    有冇save profile?

TOP

有冇save profile?
jueho 發表於 2010-8-8 23:01



    試過一兩次之後, 都有SAVE返PROFILE, 唔係既話每次都要SET過

TOP

一開始Tommi係度先要clr cmos
後來只需reboot再F1就得(我塊880G一向慣左係咁唔洗clr)

TOP

回復  LKNim


    仲慢過245, 即係唔穩...
windowsx 發表於 2010-8-8 10:56 PM

我知唔穩
呢D體質問題

TOP

最莫名其妙係我一開始D著唔到機果陣

有一刻以為係特製BIOS某電壓下唔俾著機
但Tommi唔係度就乜都正常返哂 ...
LKNim 發表於 8-8-2010 10:48 PM


Tommi 既話,, 算啦

TOP

我都黑仔 , 頭半個鐘係咁開唔到機 (無畫面)

TOP

翻到黎
睇翻之前練習跑既 Vantage
唉.......真係衰經驗

41G_NB3G_3DMarkVantage.jpg (233.69 KB)

41G_NB3G_3DMarkVantage.jpg

4200_SuperPI8M.jpg (302.97 KB)

4200_SuperPI8M.jpg

TOP