jonny391 當前離線
特級會員
可以直接睇重點紅字 今日Asus個比賽 一去到抽波仔揀HW 抽到第9即係最尾 得揀剩庶 著機->入BIOS->F10- ... LKNim 發表於 2010-8-8 22:00
TOP
windowsx 當前離線
中級會員
我塊板D燈都係長著啵...熄左火牛再等D電無曬又可以boot到...ASUS D板本身係咁...算啦... ... jonny391 發表於 2010-8-8 22:56
jueho 當前離線
我都係長著, 都唔知咩事, 我都係咁clear cmos姐.. windowsx 發表於 2010-8-8 22:58
有冇save profile? jueho 發表於 2010-8-8 23:01
LKNim 當前離線
進階會員
回復 LKNim 仲慢過245, 即係唔穩... windowsx 發表於 2010-8-8 10:56 PM
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
最莫名其妙係我一開始D著唔到機果陣 有一刻以為係特製BIOS某電壓下唔俾著機 但Tommi唔係度就乜都正常返哂 ... LKNim 發表於 8-8-2010 10:48 PM
41G_NB3G_3DMarkVantage.jpg (233.69 KB)
下載次數:8
2010-8-8 23:17
4200_SuperPI8M.jpg (302.97 KB)
下載次數:13