different MB and different CPU are different setting
Gordon 發表於 2010-8-8 15:02

都可以show出黎作參考

TOP

會唔會有個cam 影下個mon?

其實我想睇佢set bios 多D

TOP

都可以show出黎作參考
cheungchunyu 發表於 2010-8-8 15:09


just ask... if you want know anything

TOP

不如講下 成個超頻流程
一開波做咩?超咩先  cpu freq?試左邊d先?
如果down機 又打算點改

TOP

會唔會有個cam 影下個mon?

其實我想睇佢set bios 多D
wgpoon 發表於 2010-8-8 15:11


After setup everything, I try move the monitor

TOP

不如講下 成個超頻流程
一開波做咩?超咩先  cpu freq?試左邊d先?
如果down機 又打算點改 ...
cheungchunyu 發表於 2010-8-8 15:14

開始時做防水,
上CPU 炮
到左預期的温度就開始推倍頻、主頻, 再返覆試 BENCHMARK

TOP

家下係未超 行緊pi 定係已經超 完 作 調整後的行pi???

TOP

家下係未超 行緊pi 定係已經超 完 作 調整後的行pi???
cheungchunyu 發表於 2010-8-8 15:19


Super PI, target over 6.4G

TOP

加油啊~~~~

TOP

加油~

TOP