呢個嘛......只限我
dom 發表於 2010-2-7 23:41 
[找打mode]我粒包開5000刀上課唔到4 (逃.....)[/找打mode]
唔好衰多口,我想入粒2xx/140 玩
當年第一台自已既電腦就係S754 2800+ , video editing 窮學生電腦, 7星牛
今時今日AM3
堅持用DDR2 (D3太貴 + 有4條 黑梳ver 1.2 , 舊TEAM 1000C5 , ST銀條 ....etc )
唔捨得賣=P
dom 姐保佑 , 請撤走美幸之壁
唔該比盒全破壁AMD 240....... |