Altezza64 當前離線
電腦初學者
進階會員
TOP
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
特級會員
回復 naomi 有邊塊P55可以電1.9v? 有既買塊玩下都好wor Altezza64 發表於 2010-1-18 21:09
回復 naomi 可能我表達得唔好 我意思係, 我記得P55chips既MB, ram安全電壓上限係1.65v, 過左1 ... Altezza64 發表於 2010-1-18 21:36
回復 naomi 你要咁先叫OC咁當我錯 我見狂少係coolaler玩P55超到DDR2400都係1.65v左右, 可能咁 ... Altezza64 發表於 2010-1-18 21:56
回復 naomi 巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題 E+唔係條Ram受唔起1.65v以上, 係In ... Altezza64 發表於 2010-1-18 22:42
hang05 當前離線
Benny