回復 10# naomi


有邊塊P55可以電1.9v?

有既買塊玩下都好wor

TOP

回復  naomi


有邊塊P55可以電1.9v?

有既買塊玩下都好wor
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:09


咁就要麻凡您出山,來香港走一次 ...
一街都系 ...

TOP

回復 12# naomi


可能我表達得唔好

我意思係, 我記得P55chips既MB, ram安全電壓上限係1.65v, 過左1.65v會有機會燒MB,

可能E+有MB可以安全行1.65v以上掛, 我out左

TOP

回復  naomi


可能我表達得唔好

我意思係, 我記得P55chips既MB, ram安全電壓上限係1.65v, 過左1 ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:36

e"版叫((超頻領域)) ...
講安全可意番((系統組件)) ...

TOP

回復 14# naomi


你要咁先叫OC咁當我錯

我見狂少係coolaler玩P55超到DDR2400都係1.65v左右, 可能咁唔叫OC啦

TOP

回復  naomi


你要咁先叫OC咁當我錯

我見狂少係coolaler玩P55超到DDR2400都係1.65v左右, 可能咁 ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 21:56


廠家官規 ...
得闲多d"出山 ...

TOP

回復 16# naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係Intel IMC關係, P55板受唔起Ram set1.65v以上呀, 講到明會destroying the CPU.

下下叫人出乜春山呢? Google下未知囉.

TOP

回復  naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係In ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 22:42

算嗱 ...
右拜狂少上枱 ...
右発皮四 ...
您自己慢慢玩 ...
拜拜 ...

TOP

回復  naomi


巴打呀.....我夠知啦...AMD板你電上1.7v以上都無問題

E+唔係條Ram受唔起1.65v以上,

係In ...
Altezza64 發表於 2010-1-18 22:42

跑極限,同埋pi ,1.8都無野,匹行就係1.65-1.68左右就好了

TOP

回復 18# naomi


我見開板行1.7xv有D危, 多事驚佢唔知1.65係上限會燒U

你一下又叫我出香港, 一下又叫我出山

你無野駁就話人發皮4, 扮走人, 果然利害

TOP