原帖由 chanhoktai 於 2008-11-19 15:46 發表 
CPU同NB嘅voltage手動SET高啲, 其他AUTO
入到OS用MB嘅OC SOFTWARE
睇下啲AUTO值即係幾多
MARK低佢畀自己參考
FSB高(333+)米加VTT(FSB)囉.. GTLRef SET 66% OF VTT
NB/MCH VOLTAGE加幅唔大過FSB
SB/ICH, SB 1.1V同PL ...
非常正既資料~~~~ 即刻記低先~~~
不過我有兩樣野想問: AUTO 值果度,比如話 VTT voltage,如果我塊板既 OC software(我塊係 MSI P45 platinum)冇顯示,而 everest 又睇唔到,咁我可以用咩 software 睇到?
另想問 GTL REF,66% 係咪基本上 standard?
原帖由 sunderstan 於 2008-11-19 17:33 發表 
守則:
1. 做好功課 知道每樣Setting 有咩用同點調
2. 有耐性
3. 唔好一次較超過一個setting
4. 較一個setting每次唔好較太多
5. 平常心
6. 了解同因應自己既承受能力同程度調整超頻幅度
我都好認同。不過做功課果度,的確做功課係應該既,畢竟自己既事,梗係要自己做好啦!不過有好多 setting 野,搵到解釋,不過都睇唔明……比如話 CPU/MCH CLK skew 呢類數,真係唔明………
原帖由 Trimformguy 於 2008-11-19 17:52 發表 
冇理由堆數冇用…………
有啲攞黎嚇鬼(人)扮高檔 唔係點收你甘
貴
唔……唔會掛……… 但係我上面講果堆參數,幾大唔同牌子既板都有,應該有用掛…… |