一返到黎就見到個節目完左
btw下次幾時呀?
thanks
HK-Steven 發表於 2010-8-8 22:32



    下次會預先通知大家!多謝支持!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

甘都比你聽到
我一開始睇就收檔, mad兄仲唱"變幻原是永恒"
chiushing01 發表於 2010-8-8 19:32

TOP

回復 153# Mad222


    我都好留意你架, 話哂都係偶像

TOP

E次我死緊, 出街一定比人打硬:funk::funk::funk:
回復 154# chiushing01

TOP

E次我死緊, 出街一定比人打硬
回復  chiushing01
Mad222 發表於 2010-8-9 11:38



    你同我影果張相直情係我珍藏啦 http://lamkampuifanny.blogspot.com/2010/04/oc.html

TOP

To : ip4368

As your request, you want a AMD motherboard which can "open core", finally I just found a Gigabyte 790FXTA-UD5, you can contact me to pickup

To : A Sir

I will send the VGA to you at this afternoon...

TOP

有冇得重溫返D內容 ?

TOP