1008 GPMW   完左未??

TOP

Gordon 發表於 2010-8-8 19:25



    @v@哇....咁快到5.0

TOP

1008 GPMW
A君 發表於 2010-8-8 19:19


Congrats :)

TOP

overseas 都lag... 每半分鐘都會lag一下... 不過都唔係太嚴重...
howdy 發表於 8/8/2010 19:28


我用ims 10秒停一停

TOP

我一開始睇就收檔, mad兄仲唱"變幻原是永恒"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

1008 GPMW   完左未??
cheungchunyu 發表於 2010-8-8 19:28


Sorry .. too late :(

TOP

我一開始睇就收檔, mad兄仲唱"變幻原是永恒"
chiushing01 發表於 2010-8-8 19:32


ROFLMAO!!!!

ai....I am late...
HK-Steven 發表於 2010-8-8 19:51


no problem.... next time.... :)

TOP

1008 GPMW.......bingo!
Congrats to A Sir

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP