cheungchunyu 當前離線
進階會員
TOP
笨蛋葉 當前離線
中級會員
Gordon 發表於 2010-8-8 19:25
Gordon 當前離線
Team Hong Kong-Centralfield
1008 GPMW A君 發表於 2010-8-8 19:19
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
overseas 都lag... 每半分鐘都會lag一下... 不過都唔係太嚴重... howdy 發表於 8/8/2010 19:28
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙
HK-Steven 當前離線
Banned
1008 GPMW 完左未?? cheungchunyu 發表於 2010-8-8 19:28
我一開始睇就收檔, mad兄仲唱"變幻原是永恒" chiushing01 發表於 2010-8-8 19:32
ai....I am late... HK-Steven 發表於 2010-8-8 19:51
Mad222 當前離線
風冷死硬派