原帖由 hei88 於 5-12-2007 01:11 AM 發表

2nd hand
好過 org 咁 la

2ND無得計

TOP

原帖由 hei88 於 5-12-2007 01:11 AM 發表

2nd hand
好過 org HSF 咁 la

點會過咁少 好好多係真

TOP

原帖由 白白 於 2007-12-5 01:12 發表

2ND無得計

就係 bid 果時冇南海 or 公牛賣 [1st hand]


[ 本帖最後由 hei88 於 2007-12-5 01:15 編輯 ]

TOP

原帖由 白白 於 2007-12-5 01:10 發表

舊的鋁片
新果隻係換左ADDA FAN  


比你睇下啦~我就係唔明一個幾好的cooler,點解個盒的style,xtreme個logo及"ACTIVE COOLING"要抄足"ARCTIC COOLING"的設計,計FONT大細都一樣,我都係睇左個盒10秒先至醒覺佢唔係AC的XTREME

TOP

原帖由 tonychoi 於 5-12-2007 01:16 AM 發表


比你睇下啦~我就係唔明一個幾好的cooler,點解個盒的style,xtreme個logo及"ACTIVE COOLING"要抄足"ARCTIC COOLING"的設計,計FONT大細都一樣,我都係睇左個盒10秒先至醒覺佢唔係AC的XTREME

可能D ART DESIGN

TOP

New板低HSF 換左全銅
E隻係唔係Special Edtion 來
官Web 都冇

[ 本帖最後由 白白 於 2007-12-5 01:21 編輯 ]

TOP

原帖由 tonychoi 於 2007-12-5 01:16 發表


比你睇下啦~我就係唔明一個幾好的cooler,點解個盒的style,xtreme個logo及"ACTIVE COOLING"要抄足"ARCTIC COOLING"的設計,計FONT大細都一樣,我都係睇左個盒10秒先至醒覺佢唔係AC的XTREME

wa ..
好大舊銅

TOP

原帖由 hei88 於 5-12-2007 01:20 AM 發表

wa ..
好大舊銅

我得舊炭棒HS

http://www.enzotechnology.com/extreme_x.htm

[ 本帖最後由 白白 於 2007-12-5 01:27 編輯 ]

TOP

原帖由 白白 於 2007-12-5 01:23 發表

我得舊炭棒HS

我連炭棒都冇

TOP

回復 99# 的帖子

你個cooler都6支6mm heatpipe了,已經可以頂得上180w的廢熱傳送,唔洗諗enzotech o個個4支8mm heatpipe的cooler了,因為1支8mm頂40w,4支都係160w

TOP