大約幾時開團

TOP

問好哂顏色就開團
暫時有機增加橙,紅,藍,銀灰,綠,銀白
5月中開團。。。如果大家比按比得快同齊6月中至7月頭就出到貨比大家

TOP

support you!

TOP

有興趣
個背"狼" 好似好好用

TOP

Notebook袋有興趣...

TOP

回復 75# phenomX4
我都期待緊更新 notebook 袋~~~

TOP

回復  phenomX4
我都期待緊更新 notebook 袋~~~
helenchan 發表於 2011-5-7 09:14

唔好成半部notebook咁貴我都接收到(最好1000一下啦)

TOP

回復  phenomX4
我都期待緊更新 notebook 袋~~~
helenchan 發表於 2011-5-7 09:14



    SORRY
廠商回應...貨期問題NOTEBOOK要推到第2團

TOP