原帖由 lorym 於 2009-9-7 23:49 發表
樓主,
如果我係 AMD 想用Prolimatech Megahalems 和兩把風扇,
咁係咪要:
Prolimatech Megahalems 一套
風扇扣具一套
AMD 底座一套

係~

TOP

原帖由 ★杰☆仔★ 於 2009-9-8 00:02 發表

係~


correct and thank you

TOP

Q1. 白蝠 / Wing12 呢 D 係要用厚風扇扣定係正常風扇扣?
Q2. 如果係用正常風扇扣, 咁厚風扇扣係咪亦可以扣住 Wing12?
Q3. 我用i7 920, 想用2把扇, 咁即係要 D 咩? & 幾錢? & 幾時有貨?

唔該哂

TOP

人齊啦

TOP

原帖由 grandninja 於 2009-9-8 15:29 發表
Q1. 白蝠 / Wing12 呢 D 係要用厚風扇扣定係正常風扇扣?
Q2. 如果係用正常風扇扣, 咁厚風扇扣係咪亦可以扣住 Wing12?
Q3. 我用i7 920, 想用2把扇, 咁即係要 D 咩? & 幾錢? & 幾時有貨?

唔該哂


A1, 風扇呢d 我唔清楚, 一般扣應該係比25mm 風扇用, 厚扣係38mm風扇用
A2, 唔係好明你問咩...
A3 1 銀HEATSINK + 一組扣 / 黑HEATSINK (原來已經有兩組扣), 價錢第一頁有講

到時係成團後7日內, 可到A SHOP 羅
其他地點的話, 你唔介意入天水圍羅都可以

[ 本帖最後由 byleung 於 2009-9-8 16:49 編輯 ]

TOP

原帖由 mig33 於 2009-9-8 16:05 發表
人齊啦


yeah yeah yeah

TOP

開左團喇
confirm o既朋友快d 去沙發

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP