支持 umpc,
但要肯定播 dvd 好流暢

TOP

原帖由 mlau 於 2009-6-1 10:42 PM 發表
支持 umpc,
但要肯定播 dvd 好流暢


有得睇片~ 同埋價錢合理都ok架啦...
最少都要一般文書...

TOP

PG1000 Limited Edition  Black or golden X 1

[ 本帖最後由 有心人 於 2009-6-2 00:42 編輯 ]

TOP

原帖由 ioptional 於 2009-6-1 16:35 發表

PEN
K!ON 究竟係咩黎, 同 K-ON 有關嗎


打錯嘢
唔好笑我啦

TOP

原帖由 crocodile... 於 2009-6-1 18:43 發表

where to buy is cheap?

店名冇留意
WAN CHAI得幾家文具店自己搵搵
有銀、紫、黑、綠色但唔知倉有冇其它色$7X

[ 本帖最後由 haro2003 於 2009-6-2 13:47 編輯 ]

TOP

penpen!!!!!!!!!!!!!!支持開團

TOP

樓主~ 幾時 上大陸~ see see UMPC
我想係呢個月有~

TOP

我都係咁話
如果播片順文書上網都順都唔錯

[ 本帖最後由 kenkenexe 於 2009-6-3 19:35 編輯 ]

TOP

仲有無消息?(特別k-on團

TOP

我等緊開團訂依支 ROTRING 600

TOP