我要兩隻~!!!!

TOP

我買左隻ZIPPO ge..
即係T果隻新版,個頭唔係香口膠形.係綿樣的
都OK..不過就要火機打火..
如果呢隻用電方便 ...
bchan 發表於 2011-1-5 14:21

可以~

TOP

最好可以快團la,唔係訂左番黎又已經冬完
還掂如果反應甘好,20-30隻一團,就very good運費都唔貴 ...
ktp11542 發表於 2011-1-5 14:01

差唔多夠嫁啦~如果有多d更好~

TOP

睇來可以成嫁啦~
我想問你個EXTRA姐係咩..
johnnylth2 發表於 2011-1-5 13:01


sorry!! 打少左幾個字攪到樓主一頭霧水,係extra的煤片啊!! 想要定幾塊備用。

TOP

如果大家想買一卡電油既.我可以幫大家買埋都得~
johnnylth2 發表於 5/1/2011 11:41


絕對唔建議...
買Zippo lighter fluid都係$15-$18,極少電油味..
使用上亦方便、安全 d

TOP

回復 55# A君


我用緊ZIPPO 油同T牌ZIPPO爐, 唔知點解入半壺就好似唔食油咁..

同埋用ZIPPO油已經有少少味,唔敢想像其他油,
另外我去$10店買左支香薰油,每次右油都加幾滴咁就無乜味

TOP

ZIPPO 同工業白電油價錢差wor,前者$15-$20/133ml,後者$40-$50/4.5L
露營玩開白電油爐果班友話,散裝啤酒樽裝果d有雜質,可能會溝天拿水

TOP

ZIPPO 同工業白電油價錢差wor,前者$15-$20/133ml,後者$40-$50/4.5L
露營玩開白電油爐果班友話,散裝啤酒 ...
ktp11542 發表於 2011-1-5 14:52

一卡果D已經好純了..

TOP

sorry!! 打少左幾個字攪到樓主一頭霧水,係extra的煤片啊!! 想要定幾塊備用。 ...
cash2004 發表於 2011-1-5 14:35

我會同時搞埋的~

TOP

回復 53# johnnylth2
再多,運費都唔會平得去邊,打你5隻就1kg,30隻6kg,都係$30+$8(當係)x5,都係$70x1.2=$84,分番都唔洗$3/隻

TOP