hwclkh 當前離線
中級會員
TOP
johnnylth2 當前離線
進階會員
我買左隻ZIPPO ge.. 即係T果隻新版,個頭唔係香口膠形.係綿樣的 都OK..不過就要火機打火.. 如果呢隻用電方便 ... bchan 發表於 2011-1-5 14:21
最好可以快團la,唔係訂左番黎又已經冬完 還掂如果反應甘好,20-30隻一團,就very good運費都唔貴 ... ktp11542 發表於 2011-1-5 14:01
cash2004 當前離線
睇來可以成嫁啦~ 我想問你個EXTRA姐係咩.. johnnylth2 發表於 2011-1-5 13:01
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
如果大家想買一卡電油既.我可以幫大家買埋都得~ johnnylth2 發表於 5/1/2011 11:41
bchan 當前離線
ktp11542 當前離線
ZIPPO 同工業白電油價錢差wor,前者$15-$20/133ml,後者$40-$50/4.5L 露營玩開白電油爐果班友話,散裝啤酒 ... ktp11542 發表於 2011-1-5 14:52
sorry!! 打少左幾個字攪到樓主一頭霧水,係extra的煤片啊!! 想要定幾塊備用。 ... cash2004 發表於 2011-1-5 14:35