Im_shing 當前離線
初級會員
TOP
HK-Steven 當前離線
Banned
freezewind 當前離線
中級會員
Deep Sea 當前離線
追求完美音色的漁夫
特級會員
回復 rickyland 無論選用notebook ram或者destop ram既都得 最緊要留意高度 HK-Steven 發表於 27-7-2011 12:03 AM
ontheway 當前離線
jackyyu 當前離線
進階會員
回復 rickyland 因為個NAS server本身跟左raid卡,total有6個sata port所以無問題 就6/8個都好,加 ... HK-Steven 發表於 2011-7-27 00:03
wenrek 當前離線
樓主可否了解埋6bay套裝呢? ontheway 發表於 2011-7-27 09:02