Lily 當前離線
進階會員
support!!!! 有多D仲好!!!! P.S. D色young 好D wor, 大家後生仔女.... XD RoonandRon 發表於 2011-4-28 13:37
TOP
RoonandRon 當前離線
全黑色唔知夠唔夠young...如果你想要其他色or young d...我可能(真係可能)遲d開團高級d(有哂真皮,法 ... Lily 發表於 2011-4-28 01:48 PM
I mean 睇下D袋會唔會有其他色, e.g. 黃,紅 等等.... RoonandRon 發表於 2011-4-28 13:53
...man 當前離線
中級會員
tat0801 當前離線
joecn 當前在線
『魚樂部』
有無類似呢d環保袋?? ...man 發表於 2011-4-28 18:28
請問有沒有有側袋來放小型相機的backpack 如Sony NEX? joecn 發表於 2011-4-28 23:11
then what color? Lily 發表於 2011-4-28 23:31
kazami00 當前離線