原帖由 jackli 於 2009-6-2 22:30 發表
死得喇, 無錢牙
有冇得再商量下

毒多d fd 入黎hkepc 睇e個post
之後開得成團  多人買
咩都有得傾啦

TOP

原帖由 jackli 於 2009-6-2 22:30 發表
死得喇, 無錢牙
有冇得再商量下


MCU夠20個就可以平$8-$10
已經盡力
其他夠10個就可以平


[ 本帖最後由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-2 22:42 編輯 ]

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-2 22:41 發表


MCU夠20個就可以平$8-$10
已經盡力
其他夠10個就可以平

夠20個可以1粒平$8-$10
咁樣好易姐

TOP

支持支持,
如果想整個係DISPLAY,上下載速
起碼要買邊幾樣 ?

TOP

原帖由 tobyho91 於 2009-6-2 22:52 發表
支持支持,
如果想整個係DISPLAY,上下載速
起碼要買邊幾樣 ?

lcd shield + Arduino Duemilanove /Arduino Mega
其他arduino既話就要自己拉線冇得直插

[ 本帖最後由 薯餅v.v 於 2009-6-2 22:55 編輯 ]

TOP

等我慢慢睇先

TOP

想問下之前話可以訂埋
2x 16 的  16  pin  CLCD  $6
今次係唔係都會訂埋

TOP

我想問一下,17&18係乜?點用?

TOP

整好個表, 有意的人請寫出想要咩野,
我會幫下手更新個表

http://spreadsheets.google.com/p ... mEw&output=html

[ 本帖最後由 jackli 於 2009-6-3 09:53 編輯 ]

TOP

原帖由 初級D.I.Y 於 2009-6-3 09:21 發表
我想問一下,17&18係乜?點用?


17&18 即係單一粒 MCU, 好似CPU咁, 無版得一粒chip
with Bootloader 即係已經燒左Bootloader入MCU的ROM

教你什麼是Bootloader
教你點用MCU

[ 本帖最後由 jackli 於 2009-6-3 10:02 編輯 ]

TOP