原帖由 ciicii 於 2009-8-22 01:57 發表
原來公開透明都未必有好處. 既然有人反對, 而家有兩個方案, (一)把收費減為每人$10, (二)照收$50, 之後我扣除$500, 多出來的捐出去......大家點睇


如二選一我個人支持Option 2.
首先價錢已平過首次Dell web discount重要有多2年warranty同soundbar,
其次一小部比ciicii兄作幫我地聯絡的車馬費我覺得合理
三來多的再捐出來自己心都會覺得開心可以幫到別人.

自己平+ciicii兄車馬費+捐款
都可算是一舉三得對嗎?

最怕最後一拍兩散不歡而散
自己無mon無得平重要幫唔到人(捐款)

( 個人意見不喜勿插 :) )

[ 本帖最後由 ki7sune 於 2009-8-22 02:24 編輯 ]

TOP

hi ciicii,
要過數, rite? 你係唔係hsbc? 我online過比你o ng ok?

我prefer +$10, it is a reasonable service fee, thanks for yr help

TOP

支持 ciicii 兄代為大家團購服務!

ciicii 兄很辛苦 fight 到靚價,下次真係未必再有,

及價錢極平宜請大家等待 Dell 聯絡時自己銀行入數!

團購完成,Dell 會有專人個別跟進,

但由于Dell 本身更新重大系統,所以所有野都會較平常慢,好慢!

[ 本帖最後由 chungs 於 2009-8-22 03:18 編輯 ]

TOP

如option 2, 我會join團, 買得3k幾的mon, 唔好慳果$40, 幫到人又開心

TOP

原帖由 ciicii 於 2009-8-22 02:11 發表

他是講跟大家名的, 我星期一再向佢confirm多一次


ciicii兄
大家都咁心急
希望快d出到個確實既價錢
同定案!!!

TOP

其實星期一confirm左價錢, 晚上12點先deadline會唔會好d呢?

TOP

邊個option 都好
我覺得有心人 可以照俾50.....

TOP

其實好難每個團友問晒邊個option好(咁只會再拖慢成個團購)

我覺得為左減少爭拗(想快手成團呀~~),我suggest團費由$10起.自己因住經濟能力去俾ciicii兄. 如果你有心做善事,自己直接捐埋$40蚊(唔好連捐錢都煩ciicii兄啦),或者你覺得想給ciicii兄多d,咪入多過$10俾ciicii兄. 咁一樣達到兩個目的.

咁ciicii收到多過$10既,佢自己自由決定點處置,好過監人捐.

如果再要拗更多野,呢個團只會拖到永無止境

TOP

團成事...   是唔是 要7日內比cash 入數?
比咭唔得?

因為我好貧
可唔可以在9月1 日入數?

如果唔得只好退團....  =[

[ 本帖最後由 qujohnho 於 2009-8-22 07:35 編輯 ]

TOP

support option 2 too, just wanna say thanks to ciicii ching as well, and am thinking 500 is also quite reasonable for the help.

Thanks for making it happens.

[ 本帖最後由 vualan 於 2009-8-22 07:31 編輯 ]

TOP