bananahk 當前離線
初級會員
TOP
Claymore 當前離線
中級會員
chan@hkepc 當前離線
原帖由 chungs 於 2009-8-22 00:31 發表 同Dell買野好易、講價亦唔難! 我都唔介意大家成團買到平Mon! 但我更想藉此事,會員買平Mon之如,又有人最少捐一半利潤錢, 及大家留意身邊有很多人真正需要幫助!
sheungming 當前離線
winxp 當前離線
siren1004 當前離線
ciicii 當前離線
進階會員
r_guy 當前離線
Weds 當前離線
chris1234567 當前離線
原帖由 ciicii 於 2009-8-22 01:27 發表 OK, 我可以捐收入的三份一出來. 但做義團就有點難, 連日來我都打左唔少電話, 發左唔少mail, 事實上我打上Dell搵過幾個sales, 再格價先決定找誰的. 為大家fight價作左唔少努力, 大家應該支持一下......