m2toby 當前離線
中級會員
原帖由 kenneth0525 於 2009-11-28 07:32 發表 老兄,在HKEPC何必認真? 呢度既規矩係咁古怪,你睇HKEPC咁衰落就知道發生咩事。
原帖由 rick1412 於 2009-11-28 09:41 發表 又唔好咁講...a sir咁做都係想保障買家者.... 因為要衝中級會員實在太易...
TOP
edsddl 當前離線
進階會員
原帖由 m2toby 於 2009-11-28 11:05 發表 US$230 咪要 HK$1795, 未計運費都貴過 HK$1424 啦. 我問過用公司 INT ACCOUNT DHL 都要 HK$600 運費. 你最少都 HK$200 運費掛, $1995 VS $1424, NOVATEL VS HUAWEI. 你自己考慮下啦
原帖由 edsddl 於 2009-11-28 12:34 發表 美國 Design vs 中國 Design 喎 .... 唉... 唔知
原帖由 m2toby 於 2009-11-28 13:45 發表 我對 Huawei 有信心 D. 話曬 Huawei 出好多網絡設備. 反而 Novatel 出來出去都係 PC CARD, Embedded Modules, USB Modem. 如果有多 D Brand, 我會 Ericsson > Nokia Siemens > NEC 先到 Novatel. 以前好多 3G DATA PLAN 都跟 Novatel, 依家已經買少見少
imagine 當前離線
qscaxz 當前離線
原帖由 m2toby 於 2009-11-27 18:03 發表 唔好意思 LOR. 有人同我講左中級唔搞得, 我都無諗住呢度搞啦 A SIR 呢道諮詢姐, 乜都未落實. 十劃都無一撇. 入數資料又無, 日期又無 我自己都係消費者, 我買到, 順便睇下有無人有興趣姐.
Dijeridu 當前離線
D伯
原帖由 qscaxz 於 2009-11-29 02:50 發表 諮詢都要經A君批,你無留意規定?? 有興趣
grygry777 當前離線
Banned
rick1412 當前離線
170402 當前離線
天天淘寶身體好~~~
原帖由 rick1412 於 2009-11-27 16:26 發表 細細粒真係幾吸引...不過真係貴左d...而家有d大牛龜帶到出街用都係七百幾...當然仲要加多隻手指... http://www.umpcfever.com/viewthr ... page%3D1&page=1 大陸淘寶仲平, 如果呢個有人攪團購我都有興趣架~