原帖由 jackli 於 2009-6-5 00:57 發表
聽日見


晚安
Have a nice dream

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-5 00:43 發表

我要http://item.taobao.com/auction/i ... 3132b933647945f.htm


你想要呢個呀.....
仲以為你想要淨chips.......

TOP

樓主....可唔可以集中D係arduino野上.....等多D人先中毒(有左arduino先)....(毒品賣家都係少少引下引下...到最後先知中毒太深....先放ic都未遲). ..唔好為左粒ic做再多煩野.......再唔係收集多D意見先再開電子零件團....我都想個團長開長有....令arduino可以係香港發陽光大.........最重要想問....幾時有sernor?....

TOP

溫馨題示~.... 如果訂開~我會建議大家訂328 (會貴少少).....但328 快D 又多D memory... 因為我已經面對好多唔夠memory 問題~.... ..

TOP

原帖由 jefferychan 於 2009-6-5 11:41 發表
溫馨題示~.... 如果訂開~我會建議大家訂328 (會貴少少).....但328 快D 又多D memory... 因為我已經面對好多唔夠memory 問題~.... ..


16K 都唔夠用?
你寫得好長?

TOP

原帖由 jackli 於 2009-6-5 11:51 發表


16K 都唔夠用?
你寫得好長?


plan 左寫個勁野....將所有野炒為一碟

TOP

原帖由 jefferychan 於 2009-6-5 12:24 發表


plan 左寫個勁野....將所有野炒為一碟


敢就用Mega la
Sensor我食完飯就加返

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-5 12:40 發表


敢就用Mega la
Sensor我食完飯就加返


qazwsxedcrfv000兄,
可唔可以比果四個CLCD 同GLCD 的taobao link 我?
我想上去睇下, thank you, 唔方便的請pm

TOP

原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-5 12:40 發表


敢就用Mega la
Sensor我食完飯就加返


我都知.... 但有時想方便..可以換 chip 呀

TOP

樓主....唔好意思~
加個
[[ITEM-06]] X 1
電機驅動擴展板 Motor Shield
唔該~

TOP