gerrardjamie 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 civic1217 於 2009-11-14 23:27 發表 呢隻第二代 好處係兩面發熱 好過得一面暖一面凍 送日版ENELOOP兩粒 聽講過有奸商扣起呢兩粒電/送其他電
清水‧Matrix 當前離線
中級會員
原帖由 gerrardjamie 於 2009-11-19 09:24 發表 我用緊第2代粉紅色,5秒已經熱喇~~唔錯.. 不過個盒寫開弱,10度左右,都係得3個鐘..強就2.5個鐘
原帖由 清水‧Matrix 於 2009-11-19 10:49 發表 請問c hing 實際弱用到幾耐?
@ken@ 當前離線
拳頭不打笑面人
原帖由 mcflurry 於 2009-11-15 19:07 發表 呢隻蛋好掂,好暖。加條繩掛上身好過着多件衫。 舊年我都買唔到,結果上淘宝買左隻,360人仔,日本直送包郵(因為我收到速遞是由日本神戶寄出),今年呢款 450人仔又係日本直送包郵,個價可以接受。
pasuluk 當前離線
原帖由 gerrardjamie 於 2009-11-19 10:54 發表 AROUND都係2.5 HRS多少少左右... 因為我岩岩係日本買返黎,實際用左幾日
原帖由 pasuluk 於 2009-11-19 12:10 發表 我都會去日本喎, 請問係邊度買? 有無得退稅呢
mangoytk 當前離線
chun232939472 當前離線
蕾仔~ 當前離線
初級會員