我用緊第2代粉紅色,5秒已經熱喇~~唔錯..
不過個盒寫開弱,10度左右,都係得3個鐘..強就2.5個鐘

[ 本帖最後由 gerrardjamie 於 2009-11-19 09:45 編輯 ]

TOP

原帖由 civic1217 於 2009-11-14 23:27 發表
呢隻第二代
好處係兩面發熱
好過得一面暖一面凍

送日版ENELOOP兩粒
聽講過有奸商扣起呢兩粒電/送其他電


你呢隻係可換電第1代..第2代個盒細好鬼多..又貴好多

TOP

原帖由 gerrardjamie 於 2009-11-19 09:24 發表
我用緊第2代粉紅色,5秒已經熱喇~~唔錯..
不過個盒寫開弱,10度左右,都係得3個鐘..強就2.5個鐘


請問c hing 實際弱用到幾耐?

TOP

原帖由 清水‧Matrix 於 2009-11-19 10:49 發表


請問c hing 實際弱用到幾耐?


AROUND都係2.5 HRS多少少左右...
因為我岩岩係日本買返黎,實際用左幾日

TOP

原帖由 mcflurry 於 2009-11-15 19:07 發表
呢隻蛋好掂,好暖。加條繩掛上身好過着多件衫。
舊年我都買唔到,結果上淘宝買左隻,360人仔,日本直送包郵(因為我收到速遞是由日本神戶寄出),今年呢款 450人仔又係日本直送包郵,個價可以接受。


我上淘寶3百幾至4百幾都有交易, 邊d較為可信?

TOP

原帖由 gerrardjamie 於 2009-11-19 10:54 發表


AROUND都係2.5 HRS多少少左右...
因為我岩岩係日本買返黎,實際用左幾日


我都會去日本喎, 請問係邊度買?
有無得退稅呢

TOP

原帖由 pasuluk 於 2009-11-19 12:10 發表


我都會去日本喎, 請問係邊度買?
有無得退稅呢


應該無,因為大既百貨公司唔會有..
通常會係YODOBASHI, KAMERAYA..果D地方買...

1.入會..有10%回落積分卡,第2日可以羅黎用
2.申請中銀雙卡..用銀聯9折

TOP

唔知幾時開到團呢??

TOP

係咪有師兄去日本?
比價格你地參考
http://kakaku.com/item/K0000050745/
希望可以順便幫我幫2隻

TOP

回覆 191# 的帖子

>< 你地係響邊度買架...

TOP