原帖由 minglo04 於 2009-2-19 22:39 發表


五個以上, 每個$20  
vs $43



賣家(信用評級): loitakc (3)  
正面信用評級百分比:80.00 %

首先佢點解賣咁平我真係唔知, 我亦唔係佢分身, 走來EPC散貨~
其次我都做唔到咁平~
仲要過10個ORDER先減到5蚊, 我真係唔知佢點解可以賣到去5隻以上20蚊, 可能真係廠家直接賣既~
可能有人會覺得我食水深~如果大家有疑問可以去YAHOO問佢 / 轉向幫YAHOO那人買~
但我依團都會照開始, 想買既人唔駛擔心~

至於實物, 正式開團後, 我會訂一件貨辦來影相補返大家看~

[ 本帖最後由 cpukim 於 2009-2-19 23:10 編輯 ]

TOP

原帖由 cpukim 於 2009-2-19 23:01 發表



賣家(信用評級): loitakc (3)  
正面信用評級百分比:80.00 %

首先佢點解賣咁平我真係唔知, 我亦唔係佢分身, 走來EPC散貨~
其次我都做唔到咁平~
仲要過10個ORDER先減到5蚊, 我真係唔知佢點解可以賣到去5 ...



搞掂左搞手登記未?

TOP

原帖由 binbinbin123 於 2009-2-19 22:59 發表
依家係epc搞團購真係幾好搵


如果你真係話自己之前入過貨, 識人識路可以入到咁平~
咁你可以幫大家入貨搞~因為你講該o的價我真係做唔到~

至於淘寶既貨, 係真係有1x蚊人仔既貨~ 如果你覺得該隻又ok既, 你都可以去入~

明天會同A SIR登記, 晚上開團~
即使再有新註冊會員 / 其他朋友拎淘寶貨, YAHOO貨來比, 依團都會照開的~想買既團友唔駛擔心~

TOP

原帖由 Tsz 於 2009-2-19 23:25 發表



搞掂左搞手登記未?


明天登記, 即晚開團!

TOP

Bright Milk(夜燈)    x 2

我都想買~到時pm埋我唔該~

TOP

原帖由 mewmeow 於 2009-2-19 23:52 發表
Bright Milk(夜燈)    x 2

我都想買~到時pm埋我唔該~

放心好了
到時一定PM通知

[ 本帖最後由 cpukim 於 2009-2-19 23:55 編輯 ]

TOP

(a) Bright Milk(夜燈)   *2

thanks

TOP

今晚等你,我好想買果盞牛奶燈。

TOP

最好可以比埋包裝照
睇下點送比人...

TOP

係咪越多人訂越平
開左PM我

TOP