jefferychan 當前離線
中級會員
原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-3 17:05 發表 如果sensor 要另買 樓主可吾可以考慮下引入一d 最常用的?
TOP
qazwsxedcrfv000 當前離線
進階會員
原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-3 17:12 發表 仲有 果個motor 驅動係吾係可以驅動正常既模型motor 嫁?but點連接?
薯餅v.v 當前離線
特級會員
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-3 17:15 發表 正常直流Motor(模型motor大多數係直流Motor, 除非你係講緊模型飛機果D伺服motor{Servo}/步進(Step))當然okay
原帖由 silvester 於 2009-6-3 16:51 發表 Arduino Duemilanove 可唔可以加兩個以上的擴展板 eg lcd + network + sensor shield
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-3 17:20 發表 Network上面要再加嘢要加塊短版Protoshield加高D Slots 因為個RJ45+變壓器高咗.... 我之前都同店主反映過 佢話下次出W5100 Network Shield果陣會一同改善 我忘記咗呢個問題tim 我補返sin.... Sorry
jackli 當前離線
原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-3 17:24 發表 會改個network shield 定係第2d parts?
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-3 17:34 發表 會改個network shield 不過唔知幾時動手
原帖由 薯餅v.v 於 2009-6-3 17:36 發表 咁樣吾買著lu
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-3 17:38 發表 Why??