gagi 當前離線
小字
進階會員
原帖由 leebear123 於 2009-9-16 23:58 發表 唔想用個新版msn... 佢食左我成100mb ram...
TOP
唔識電腦人 當前離線
大食懶豬仔飽 當前離線
mario 當前離線
Banned to Post
side1side 當前離線
wewanwan
Banned
GXBF2 當前離線
初級會員
9600GT 當前離線
原帖由 唔識電腦人 於 2009-9-17 00:22 發表 想問下咁樣有咩問題??? 改左仲係用唔到 求求各位師兄幫幫忙 趕緊project 冇msn好唔掂~
原帖由 gagi 於 2009-9-17 02:02 發表 我用粉碎軟件將原本的檔案刪左....諗住再裝8.5之後再試下改ver睇下入唔入到...but出現以下字句