原帖由 leebear123 於 2009-9-16 23:58 發表
唔想用個新版msn...

佢食左我成100mb ram...

我而家咩都唔理...但求用得番就算....好重要的聯絡功具呀

TOP

想問下咁樣有咩問題???
改左仲係用唔到
求求各位師兄幫幫忙
趕緊project  冇msn好唔掂~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你改漏 VALUE "ProductVersion" 果句 <---- 呢句最重要

TOP

我已經試過刪左windows live or MSN Messenger尼兩個file之後再重新dl個 windows live尼裝...佢解左去c盤後...手動選擇"Messenger.msi"尼個檔案尼裝...點知雙click後佢勁快彈個視窗出尼(唔夠一秒)...之後就咩反應都冇....help x n

TOP

我用粉碎軟件將原本的檔案刪左....諗住再裝8.5之後再試下改ver睇下入唔入到...but出現以下字句
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

msn icon->right click->內容->相容性->windows 2000

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

lost my contact list after update to 2009 version , can someone help me ??
3q

TOP

原帖由 唔識電腦人 於 2009-9-17 00:22 發表
想問下咁樣有咩問題???
改左仲係用唔到
求求各位師兄幫幫忙
趕緊project  冇msn好唔掂~

你果個係MSN9黎喎...改黎做乜
如果你想繼續用8.X, 就應該裝8.X黎改...唔係裝MSN9黎改...

[ 本帖最後由 9600GT 於 2009-9-17 10:07 編輯 ]

TOP

原帖由 gagi 於 2009-9-17 02:02 發表
我用粉碎軟件將原本的檔案刪左....諗住再裝8.5之後再試下改ver睇下入唔入到...but出現以下字句

唉...剷機算啦...

TOP