jycw 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 guccicool 於 2009/8/30 19:41 發表 小弟用緊intel X25M G1, 我既分數係7.3
jerry2006 當前離線
中級會員
big138 當前離線
wing1234 當前離線
wongkaiyan 當前離線
原帖由 big138 於 2009/8/31 02:32 發表 我部係Benq U101 netbook, CPU:Atom N270 Ram:2 G 用緊 Ocz vertex 30G SSD, 開機超慢,要成一分十五秒至開到打password page.
tom525 當前離線
vita2009 當前離線
kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員