nnd 當前離線
中級會員
原帖由 askh22 於 2009-8-30 13:14 發表 eeepc 936022
TOP
guccicool 當前離線
初級會員
edho 當前離線
進階會員
原帖由 lexal 於 2009-8-30 13:16 發表 我隻RAPTOR 150G只係5.9分~~你隻是乜野來~~
kenhon 當前離線
我係大頭文 當前離線
askh22 當前離線
買保冇三年, 自己攞來賤
原帖由 nnd 於 2009-8-30 17:59 發表 eeepc邊個model?
superspike 當前離線
kaho_bb 當前離線
原帖由 superspike 於 2009-8-30 22:24 發表 不如講下有咩規格先爆到7.9好過啦
原帖由 kaho_bb 於 2009-8-31 00:53 發表 個分係計最低果個,唔係平均的,睇黎有咩意思