原帖由 askh22 於 2009-8-30 13:14 發表
eeepc
936022

eeepc邊個model?

TOP

小弟用緊intel X25M G1, 我既分數係7.3



[ 本帖最後由 guccicool 於 2009-8-30 19:42 編輯 ]

TOP

原帖由 lexal 於 2009-8-30 13:16 發表

我隻RAPTOR 150G只係5.9分~~你隻是乜野來~~

其實係兩隻hdd行緊raid 0

TOP

好似hd普通點行都只係得5.9分...

TOP

ASROCK ION 330
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 nnd 於 2009-8-30 17:59 發表

eeepc邊個model?

望落d咪知lor

TOP

不如講下有咩規格先爆到7.9好過啦

TOP

個分係計最低果個,唔係平均的,睇黎有咩意思

TOP

原帖由 superspike 於 2009-8-30 22:24 發表
不如講下有咩規格先爆到7.9好過啦

要去超頻區問...

TOP

原帖由 kaho_bb 於 2009-8-31 00:53 發表
個分係計最低果個,唔係平均的,睇黎有咩意思

所以大家貼呢張好d

TOP