大食懶豬仔飽 當前離線
進階會員
TOP
gagi 當前離線
小字
tiger123 當前離線
9600GT 當前離線
原帖由 gagi 於 2009-9-16 22:23 發表 .......唔知係米版本字串改得多...而家開msn佢唔彈個使用版面出來,得番右下個的icon...雙click or 右鍵開啓都係冇反應呀..諗住刪左佢再裝...點知係一般工作情況下同安全模式下都係刪唔到...呀msn...你想點呀
原帖由 9600GT 於 2009-9-16 22:30 發表 可能你改死左個MSN...又或者之前又刪又裝整亂左D野...
原帖由 tiger123 於 16-9-2009 22:28 發表 有乜問題 都係上唔到
原帖由 大食懶豬仔飽 於 2009-9-16 22:45 發表 你果個係Windows Messenger 4.7, 唔係MSN / Live messenger喎
原帖由 tiger123 於 2009-9-16 22:59 發表 不是吧