真係得喎, 依家用8.5唔駛每次login都彈句野叫你upgrade啦.

Thank you.

TOP

tiger, 你有冇將d " , " 轉番做 " . "呀?

[ 本帖最後由 大食懶豬仔飽 於 2009-9-16 22:22 編輯 ]

TOP

.......唔知係米版本字串改得多...而家開msn佢唔彈個使用版面出來,得番右下個的icon...雙click or 右鍵開啓都係冇反應呀..諗住刪左佢再裝...點知係一般工作情況下同安全模式下都係刪唔到...呀msn...你想點呀
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

有乜問題
都係上唔到
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 gagi 於 2009-9-16 22:23 發表
.......唔知係米版本字串改得多...而家開msn佢唔彈個使用版面出來,得番右下個的icon...雙click or 右鍵開啓都係冇反應呀..諗住刪左佢再裝...點知係一般工作情況下同安全模式下都係刪唔到...呀msn...你想點呀

可能你改死左個MSN...又或者之前又刪又裝整亂左D野...

TOP

原帖由 9600GT 於 2009-9-16 22:30 發表

可能你改死左個MSN...又或者之前又刪又裝整亂左D野...

可能真係比我改死左= =...咁而家點好...update又唔得改又唔得刪又唔得......
而家用緊网絡版咋...but好唔方便..而家人地外地....聯絡基本上都係靠佢la

TOP

原帖由 tiger123 於 16-9-2009 22:28 發表
有乜問題
都係上唔到


你果個係Windows Messenger 4.7, 唔係MSN / Live messenger喎

TOP

原帖由 大食懶豬仔飽 於 2009-9-16 22:45 發表


你果個係Windows Messenger 4.7, 唔係MSN / Live messenger喎

不是吧
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你係咪改錯file? (C:\Program File\messenger\msmsgs.exe)

應該改呢個 (C:\Program File\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe)

TOP

原帖由 tiger123 於 2009-9-16 22:59 發表

不是吧

佢講緊你改的果個file...即係你張圖果個....

TOP