原帖由 shun 於 2009-10-25 16:50 發表


你點樣對得住 Microsoft?


而家係technet個 license agreement只係 fot [testing]purpose
Not FOR production use
人地理得你而家讀書定做野
都唔關你上網DL or 出面buy boxset
你睇下人地個agreement先扮清高啦
我就唔信你玩technet自己[利埋]用,
只係玩win7
心照啦,
但就唔好講到自己好有良心law,見到真係忍唔到law,
e道d ching玩得technet就個個都知咩事,但人地就唔會扮清高law
你估technet係免死金牌咩,只不過存在灰色地帶
你要成日掛住[testing] e 個term起口邊
每日每個月每年同自己講testing 再testing過左又 renew又再testing
仲有咩好講你所謂既良心and清高?

[ 本帖最後由 BBcare 於 2009-10-25 20:52 編輯 ]

TOP

原帖由 BBcare 於 2009-10-25 21:43 發表


而家係technet個 license agreement只係 fot [testing]purpose
Not FOR production use
人地理得你而家讀書定做野
都唔關你上網DL or 出面buy boxset
你睇下人地個agreement先扮清高啦
我就唔信你玩technet自己[ ...


我部大機同 notebook 裝 windows 7 就係冇用係 production 上, 你唔信, 我都冇計...
我用 technet 就係貪佢可以有咁多 languages, 唔同版本可以揀住用.
原來你睇到我埋清高, 果然識老屈.
你唔信我用 technet 就 for 自己, 我可以點, 唔通去死? 最後咪一笑置之.

完.

[ 本帖最後由 shun 於 2009-10-25 21:59 編輯 ]

TOP

原帖由 shun 於 2009-10-25 20:50 發表


我部機裝 windows 7 就係冇用係 production 上, 你唔信, 我都冇計...


如果你玩technet呀~真係只係用win7,我當你呀冇用係 production 上
抵咩?10個10個都唔會禁笨x啦,right?

TOP

原帖由 BBcare 於 2009-10-25 22:00 發表


如果你玩technet呀~真係只係用win7,我當你呀冇用係 production 上
抵咩?10個10個都唔會禁笨x啦,right?


每人用 technet 目的都唔同, 佢有咁多 languages, 版本可選就係我鍾意o既地方

TOP

原帖由 shun 於 2009-10-25 20:50 發表


我部大機同 notebook 裝 windows 7 就係冇用係 production 上, 你唔信, 我都冇計...
我用 technet 就係貪佢可以有咁多 languages, 唔同版本可以揀住用.
原來你睇到我講埋清高, 果然識老屈.
你唔信我用 technet 就 for 自己, 我可以點, 唔通去死? 最後咪一笑置之.

完.


你禁有良心
唔叫清高都襯你唔起
我可以點

TOP

今早用 TNWIN7L , 28% off, HKD1948 成交

TOP

原帖由 tong6388 於 2009-11-9 09:36 發表
今早用 TNWIN7L , 28% off, HKD1948 成交


我選美國入, 之後 shipping address 一定要填 us, 是否亂填都得?

TOP

原帖由 twins69 於 2009-11-11 00:04 發表


我選美國入, 之後 shipping address 一定要填 us, 是否亂填都得?

唔好用美國入呀,收你美金的!!我當時註冊時是可選香港啊,收港幣

TOP

thanks, let me wait for 40% off and try try

TOP

before only $99 for "student"

TOP