原帖由 生生BB 於 2009-9-3 19:55 發表
找到有效40% off code,剛剛申請完

請問可唔可以分享個 code

TOP

回覆 299# 的帖子

你是不是用這個code: TMSAML08

TOP

原帖由 生生BB 於 2009-9-3 19:55 發表
找到有效40% off code,剛剛申請完




可以send 40%code俾我嗎???

TOP

我都想要

TOP

我都想要,
Thx.

TOP

原帖由 it_chai 於 2009-9-4 10:36 AM 發表
你是不是用這個code: TMSAML08


呢個唔得.....

TOP

原帖由 Mass 於 2009-9-4 22:37 發表


呢個唔得.....


其實係唔係好似抽奬咁,有啲人撞啱得,其他人試極都唔得。

TOP

我係用TETWN08 ,係台灣微軟出的。但我申請香港都用到.......

TOP

回覆 308# 的帖子

請問有無apply technet taiwan/hongkong 條link?  

我入左個coupon code,  得USA/Canada.

thank you again.

TOP

原帖由 生生BB 於 2009-9-4 23:25 發表
我係用TETWN08 ,係台灣微軟出的。但我申請香港都用到.......


呢個真係掂喎,a million thanks!

TOP