can someone give me the 40% off code?

TOP

請問登記了US的Technet是否可以下載港版的軟件呢?

TOP

原帖由 pvt_ryan 於 2009-8-16 01:05 發表
can someone give me the 40% off code?



Me too....can someone give me a pm too for the 40% code?

TOP

回覆 258# 的帖子

請睇官網/追前面我轉貼官網的 Q&A
係每個TECHNET ACC 每軟件有10條KEY 安裝在10台電腦,啟用10次!!

睇清楚佢話明10台電腦,但無話到邊10台電腦,個人見解,俾晒位你走啦

TOP

原帖由 Saiya 於 2009-8-16 07:46 發表
請問登記了US的Technet是否可以下載港版的軟件呢?

只要你喜歡而MS又有,乜版你都可以下載

TOP

MS 都唔放Office 2007 with SP2上Technet ge
唔知MSDN有冇

TOP

40%?? 可以PM 過CODE嗎? THX

[ 本帖最後由 omydna 於 2009-8-16 15:06 編輯 ]

TOP

師兄請PM 我 40% 個code, thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 cskahk 於 2009-8-16 04:25 PM 發表

佢有得單獨DOWNLOAD SP2 LAW...


岩岩上MSDN睇過都冇 with SP2
唔洗比錢都有啦 Service Pack公開下載的 我就係唔想安裝完又要等佢升級咁煩

[ 本帖最後由 outdate怪魔 於 2009-8-16 18:36 編輯 ]

TOP