小弟因預計會買windows 7 pro 盒裝版, 但又未知幾錢... 睇晒post 後, 對大家所講0既TechNet 好有興趣, 因為如果有埋discount code, $1700 左右就可以用到windows + offices, 真係好抵~~
但有樣0野唔係好confirm:
MS 條款話啲software 只係當測試用, 咁用喺家用電腦, 係唔係冇問題, 算唔算違反咗個條款? (如果唔用得, 咁咪同用翻版冇分別....雖然可以名正言順做liveupdate)
大家0既post 提到就算 TechNet 個membership 到咗期, 個key 喺同一部機都可以繼續用落去真到永遠,咁當10月windows 7 出正式版, TechNet member 係唔係都可以download 埋同拎埋key 呢? |