TH30 當前離線
進階會員
正常 Edge 最好. 因為 Edge 轉左用 Chromium . 基本上個底已經由 Google 幫佢搞好晒. 只係搞d extension ... freefdhk 發表於 2020-6-24 12:13 PM
TOP
kingofpower 當前離線
中級會員
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
peter_chan 當前在線
發現win7有update 有得用Edge 有無人裝左? lastphoenix 發表於 2020-6-24 17:25
freefdhk 當前離線
好想問你地一句, 你地有冇用過其他chromium browser 如 opera, vivaldi 等 chromium化 定 chrome化 你們也 ... kingofpower 發表於 2020-6-24 14:43
imax 當前離線
epcghosts 當前離線
Banned
toylet 當前離線
Mr. Man-wai CHANG (張記)