正常 Edge 最好.
因為 Edge 轉左用 Chromium .
基本上個底已經由 Google 幫佢搞好晒.
只係搞d extension ...
freefdhk 發表於 2020-6-24 12:13 PM


對比IE年代,Edge真係改邪歸正既,真心建議可以一試,自己感受下
(我用開FF+Chrome,換機用左Edge幾個月,感覺係良好既)
 

TOP

好想問你地一句, 你地有冇用過其他chromium browser 如 opera, vivaldi 等

chromium化 定 chrome化 你們也分不清

所有 chromium都有9成幾似

TOP

發現win7有update 有得用Edge
有無人裝左?

TOP

發現win7有update 有得用Edge
有無人裝左?
lastphoenix 發表於 2020-6-24 17:25



    直接去M$ download 都可以﹐用WIN 7 EDGE 去search就可搵到。


PS. 剛剛裝了﹐由於部公司機都有番一定年資﹐用起來唔算快﹐同chrome差不多﹐比FF 快少少。

PS2. 之前用Chrome 在某討論區﹐間中出現網頁沒有回應﹐所以轉左用FF。而家要試多D﹐睇下用edge會唔會有相同問題。

TOP

好想問你地一句, 你地有冇用過其他chromium browser 如 opera, vivaldi 等

chromium化 定 chrome化 你們也 ...
kingofpower 發表於 2020-6-24 14:43



    即係 User 唔會理會原來 Edge 個核心用左 Chromium .
認為 新 Edge 係 M$ 獨力開發

TOP

Edge 冇得安裝 Chrome 主題

FF 同 Chrome 就大量主題改到頂 bar 花哩碌都得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

deleted

TOP

回覆 14# peter_chan

edge://flags
edge://gpu

chrome://flags
chrome://gpu
完全一樣就知, m$ 和 google 冇乜點改過 chromium

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP