本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 12:01 編輯

反駁一下
1。
🌚🌚講到行貨壞左唔需要去代理維修咁,一來一回,
去2次唔知道個仔點睇你??
行貨國行都需要去維修站,二個一樣要來回。自己打自己臉

2。我講我有5090 5070ti筆記本 358H筆記本
唔係虛榮,而係因為我有高有低,
所以我知道有咩需要,唔需要。
抽水怪咩都無,純吹又點會知道機械革命原來有D糸列係坑貨,原來筆記本唔只比較硬件。
甚至覺得只要鍵盤正就搞定。
無用過又點知道原來手放上去,會非常之熱,根本無可能舒服長時間用
所以我從一開始就話最好外置咩咩
因為我自己都咁做
只有用過的人,先會知道缺點
純吹水無買,識條毛
只比較硬件膚淺行為
無料扮有料,就係咁

3。你選一個偷工減料糸列,故障率排名第一,加上5050。仲要16+512
只同我完整糸列32+1 5070ti差距4000。扣除16+512差距,只差3000。換來的係cpu gpu 50-100%提升,換來的係頂級散熱模塊,屏幕都係勁一班

傻仔都知道咩人仇人機啦掛
明知道只差4000。竟然唔提醒樓主,反而推5050仇人機。話樓主自己都選擇4050?
樓主識得仲駛問???
新人唔識就算,你推薦就落井下石
,無恥至極,專昆新手唔識。
教樓主省4000買一個垃圾翻屋企,用一段時間仔發現老豆買垃圾比自己,真心仇人相見。嘿嘿🤤🤤🤤

上網一找,問下Aⅰ,就知道16+512 5050老古董iu,
係咩水平垃圾。更唔好講故障率極高的極光糸列

樓主本身的二個大品牌4050老古董
全部13000以上
我推薦5070ti國行13000先真正合理安排。睇清楚價錢再講


4。筆記本唔係桌面。打遊戲就算5090筆記本都唔存在所謂性能過剩,只存在性能不足。

5090筆記本=9070xt桌面差不多水平,啊?剛好9070xt我自己都有,真係唔好意思。今日先提醒你

9070xt只係入門級顯卡。
咁就叫功能過剩?笑死

若果5070ti功能過剩。一定唔係玩咩勁遊戲。咁358H絕對搞定。根本用唔上5050

5。我咩都有係吹水?
你需要拍照一巴掌打臉?
我唔介意打到你臉腫。🌚🌚
真係有會怕你?

6。我有5090 9070xt
5070ti筆記本。358H筆記本
有無留意到一個關鍵?
全部都係一個高一個低??
排位之後就係
358H→5070ti→9070xt→5090

因為功能唔同,
邊個都代替唔到邊個
5070ti重,帶唔出去所以要358H
9070xt同5090固定。但5070ti筆記本可以移動。意味著我可以搬來搬去用。唔係用便攜屏就得的。

點解我知道?因為我都用過便攜屏,唔係某些吹水怪,根本無用又點知道缺點
9070xt做唔到Ai,打唔到勁遊戲,所以我買5090

全部都係功能唔一樣,定位唔一樣。

咁叫做虛榮?
9070xt當初4500人仔
5090係套餐32000
5070ti筆記本,9200人仔
358H筆記本,7000+1000延保人仔

加起來先5皮多D,咁叫虛榮?
外面架架車10萬100萬。全部虛榮心作怪 lol🌚🌚🌚
咩話?有唔需要提出來?
我唔講有,你知道我有?真心傻
🌝🌝,網路三唔識七,講就虛榮真係搞笑。

反駁就叫好戰?
咁無證據抹黑我的叫咩?無恥之徒lol

用過的研究過反駁傻觀點=好戰
講自己用過咩的=虛榮


上面二個局外人的觀點真心大開眼界
無用過,就分享推薦人用。無研究過連故障率最高都唔知道。
教人省4000買垃圾。
點解可以咁惡毒?

TOP

不愧回力鏢大師毫無自覺全部鬧緊人嘅嘢其實鬧緊自己, 又唔係入戲院睇戲做乜對號入坐我有我講關你屁事

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 15:38 編輯
不愧回力鏢大師毫無自覺全部鬧緊人嘅嘢其實鬧緊自己, 又唔係入戲院睇戲做乜對號入坐我有我講關你屁事:sleep ...
abyss 發表於 2026-6-21 14:47


出嚟玩煽風點火。
盲撐一個推仇人機嘅。
完全唔睇樓主要啲咩。
以為樓主要係8000蚊。
我多事。推過13000。


咁鬼串嘴。
殊不知原來樓主嘅4050係13000
我先係真真正正教樓主用萬3蚊買到更加好嘅嘢。

唔睇文章。就自己傻傻去支持嗰位懶醒慳4000蚊勸人買垃圾的

最後冇任何反駁餘地。死撐話回力標。

爬下文咪知邊個回力邊個咯。
查下。樓主個大品牌4050。幾多錢?
👏👏👏優秀

清者自清。我就問心無愧嘅。
用過先會推薦人用。
未飲過奶講乜鬼嘢奶。你有資格咩?你知道咩?你知條毛。

除咗出嚟吹水,煽風點火。做埋啲毫無建設嘅嘢。抽下水。你有乜鬼嘢用啊?
2006年到而家。20年會員都有啦。做咗啲咩出嚟,有目共睹。


最睇唔過眼就係一啲推薦仇人機嘅人。但係更加睇唔過眼嘅就係共犯。玩落井下石煽風點火嘅小人。

一個偽君子。一個係真小人。
咁中意用?咁抵用。
做乜自己唔買部?
連接近水平嘅嘢都冇。

我就買咗先推薦嘅。你地?笑死同出邊啲專家真係有得比。

齋吹水。冇實料。磚🧱家
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

學你話齋人地買嘢人地用關你屁事咩, 老憑要聽你講跟你買?
你自己咪又係唔聽人講覺得自己啱晒嗰批

下下水蛇春咁長講嚟講去三谷屁仲要唔中point好有建設性?
部5070ti好又點, 部機唔會壞? 壞咗你幫人拎去保養?
你覺得簡單嘅嘢唔代表人地一樣, 以為對住個mon打字唔洗負責任梗係講得輕鬆

你咪繼續自我陶醉響度"幫人"囉, 再見

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 16:06 編輯
學你話齋人地買嘢人地用關你屁事咩, 老憑要聽你講跟你買?
你自己咪又係唔聽人講覺得自己啱晒嗰批

下下水 ...
abyss 發表於 2026-6-21 15:52


攞出你嘅筆記本出嚟。
放出嚟睇下你咩料到。
係咪冇料扮有料?有冇資格講嘢?

如果冇筆記本嘅,麻煩你行開。
呢個區域係筆記本。

筆記本點樣維修都唔知道。
連筆記本都冇嘅,
更加唔需要討論。雲端仔食蕉

TOP

5070ti 其實好有用
拎嚟轉片執片轉片
或者4k打機的話
5070ti+勁cpu其實合理喎
但而家唔係咁用吖嘛

樓主只係介紹朋友買俾個仔打機咋
變咗唔平仲要無啦啦返大陸起碼搞幾個鐘
過咗關口買嘅
香港度就無保障
其實就係咁簡單
平就話啫
又唔係
成部嘢自然變咗正常人應該不作考慮嘅仇人機

樓主掟出嚟果啲就係六七千貨式
就算你搵到唔知咩款賣萬三嚟夾硬死撐
都係得啖笑啫
想當年啲價位就更加無聊
而家買唔到嘅有鬼用咩

TOP

專昆新人唔識貨
hkmand001 發表於 2026-6-21 09:53


又係回力鏢系列

點新人返大陸買機
你自己又分唔到打機同跑分
結果又唔係平咗
體驗又唔會好咗
有問題又唔係你跟
要有幾「識貨」先咁水魚呢

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 22:20 編輯
又係回力鏢系列

點新人返大陸買機
你自己又分唔到打機同跑分
結果又唔係平咗
體驗又唔會好咗
有問題又唔 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-21 22:09


16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

17500hkd

拼多多12300*1.16=14268

原價13999-1500=12499
13999*0.09=1259.91

12499-1259=11240*1.16=13038

咁叫差距唔大?盲的???
    👀

以前我9200*1.16=10672
貴2300比你講到貴一倍感覺笑死
死雞撐飯蓋。
開口埋口回力標。
而家我逐點反駁,
狠狠打到你面都腫。
你老友已經因為冇筆記本走咗啦。
得翻個齋吹水唔肯認錯嘅一個人。

TOP

反駁一下
1。
🌚🌚講到行貨壞左唔需要去代理維修咁,一來一回,
去2次唔知道個仔點睇你??
行貨國行都需要 ...
hkmand001 發表於 2026-6-21 10:31


話說見你仲以為我會有心推機革
又quote 返36#


退夠十萬步
如果唔係機革你就唔滿意嘅
都真係仲有
咁啱見hktXmall 極光X16 - rtx5050m港行都係8999[第間可能再平少少但唔得閒搵]
就算今日618
見jd計返都差唔多八千港紙

但入price度睇
國產大品牌/其他大品牌啲rtx 5050m港行都平過佢[當然果啲要逐部睇有無100% sRGB mon]
呢個情況又點解要買細牌子呢
信仰?懶叻?支持小店心態?


繼續踩啦,我都話呢部係拎嚟踩

TOP

本帖最後由 ckyuen2 於 2026-6-21 22:46 編輯
16X Pro R9 9955HX| RTX 5070 Ti|32GB+1T|Windows 11Pro 電競手提電腦 (NB-M16XR9A/LB-PCNB) #2年保養

1 ...
hkmand001 發表於 2026-6-21 22:11



係囉,以前吖嘛
你呢個價賣俾樓主個朋友
我其實覺得勉強ok喎

而家明明識貨係買5050就夠
fps 快過遊戲機
要人水魚買5070ti
13038>8000-9000
慳咩錢?
打咗啲乜?
逐點反駁咗啲乜?
當大家唔識加減數?

TOP