各位Ching, 又到我包膠時間:
暫時改左以下:
i5-6400, 16G Ram 三星 SM961 256G BX100 256G WIFI 1830

TOP

試過上圖片, 但係都話size太大, Ching 請指教下, 有段小插曲: 上次未講到我張wifi換左做intel 4165ac, 我發覺BT點都唔work, 今日去旺旺醒醒叔左, 哈! 佢又二話不說直郵一張新香港!
另外, 張 1830 WIFI 同 TF-S5 八字唔係好夾, lag 下 lag, 裝番落 itx 又勿事都無! 遲的買張 intel 8265 試試.
不過部機都好難拆下, 怕拆多一二次的screws批口.

TOP

回覆 82# tkphilip

用photo host(我用google photo)upload
之後copy direct link, epc > 網絡圖片 > 貼上

TOP

回覆 82# tkphilip

講driver我諗intel會定好多

其實用合適size鏍斯批
最後唔好太大力擰到刮牙先停就無問題
我仲用緊中學買落套6支裝“精密鏍斯批”

TOP

我拆過好多次,放心,冇滑牙

TOP

試過上圖片, 但係都話size太大, Ching 請指教下, 有段小插曲: 上次未講到我張wifi換左做intel 4165ac, 我發 ...
tkphilip 發表於 2017-3-25 01:50



8265好野黎,我部Thinkpad T440s 都轉左8260AC

TOP

本帖最後由 nelsonlee130 於 2017-3-25 22:54 編輯

25/3 evening update:
Cooling mod success



Kombuster full load 63'C 
究竟係P170EM散熱太OP 定GP106實在太慳電
不過NV BIOS除左溫度仲有PWR限制(GPU1 PWR LIMIT)
要諗辦法bypass佢先可以超返檯機水平

又跑下分先

edit:改返大圖

TOP

各位Ching, 又到我包膠時間:
暫時改左以下:
i5-6400, 16G Ram 三星 SM961 256G BX100 256G WIFI 1830 ...
tkphilip 發表於 2017-3-25 01:50



    遲啲學我升上 Sharp 4k panel包你没後悔

怕熱既 換埋  T系  cpu

TOP

Sharp 4k panel 的字會唔會太細?老人家睇唔到, panel 要幾$?

TOP

依傢部機都好爽下, 除左個 WIFI, 我重開左4G Ramdisk, 反而我想緊個 Thurderbolt 有勿可以玩?

TOP