本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 16:48 編輯
提返其實樓主本身拎果兩部都係六千幾七千幾貨式
有乜理由夾硬整部得個輕字
又貴啲又弱雞一大截嘅
另外一 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:23



    好心你就唔好推埋啲。16+512。老古董出嚟害人啦。

打機同我講性能過剩??
咁容易性能過剩。
358H搞掂啦。
使鬼用5050。
更加唔使講5070ti

價錢上比較
9000。16+512
13000 32+1
一條16已經750。512已經300
即係話多三千蚊。
cpu +gpu 二個性能差距50-100%
散熱模塊整個S級
大型品牌都只有幾個可以打贏。
港貨1萬八。
國行1萬三。

寫一堆AI文出嚟比較。
一啲營養都冇。
廢話少講。
明眼人都見到呢個16+512老古董8999係仇人機。
你唔認唔緊要。扮曬傻唔緊要。
天知地知,你知我知。


打機推薦人推出呢部。
真係出咗嘅,我真係叫抵死。
真係唔抵可憐。

我推薦人用,因為自己覺得好用。
我更加係進行過維修主板
係筆記本世界
維修主板係最大型嘅維修。
我連維修主板都做過
已經完全核實出佢個品牌國行維修冇問題先推薦人用

榮耀嘅我都換過新機。
我亦都試過榮耀品牌維修點樣
試過佢嘅重量。有咩缺點我知道。
有咩優點我知道。

呢種先係推薦人哋用嘅最負責任表現。

隨便推個老古董出嚟貪平。
自己都冇用過。
極唔負責任。

極光糸列。
係機械革命壞好多嘅一個糸列
機械革命唔係全部唔可以買。
而係有很多糸列都係坑貨。
這種推薦係要深入研究過。先會知道有咩係坑,有咩偷工減料。
並唔係隨便硬件上比較就算數。

就好比如機械革命蛟龍。蒼龍
兩個硬件基本係一致嘅。
佢哋嘅維修比例係差極遠。
蒼龍我抽中大獎。外面啲人都好驚訝,維修嘅師傅都好驚訝。按正常嚟講,冇咁容易壞。
我竟然一下就壞咗主板。

但正因為咁我連換主板我都做過。一間公司好唔好,我點會唔知。
所以我推薦機械革命係負責任嘅。
我推薦蒼龍係負責任
我推薦榮耀係負責任

因為我全部都有做過維修。全部都有換過。全部都知道佢有咩缺點優點。

TOP

好心你就唔好推埋啲。16+512。老古董出嚟害人啦。

打機同我講性能過剩??
咁容易性能過剩。
358H ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 16:32



5050同5070ti同一代
話係古董笑死人咩
你唔識唔緊要
查吓得唔得?

而家係推薦俾樓主俾朋友個仔用
唔係推薦一部無限budget俾大人打嘅機
1#已經有兩部參考
唔係求其問AI推薦「打機」囉
你一早離晒題啦

推啲機明明大家都知完全唔啱樓主
接近成倍智商稅喎
得你扮唔知
早啲接受現實啦

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 16:51 編輯
5050同5070ti同一代
話係古董笑死人咩
你唔識唔緊要
查吓得唔得?

而家係推薦俾樓主俾朋友個仔用
唔係 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:47


3000蚊cpu gpu差距50~100 %
你仲想拗贏?你推薦的老古董唔係仇人機
隨便你啦。

真係買咗唔抵可憐。
我唔係過嚟要勸任何人去買任何嘢。從昨日開始,我已經唔會再勸任何人。

我而係要恥笑。傻仔咁樣都中招。
好人壞人都分唔出🤙🤙🤙

TOP

3000蚊cpu gpu差距50~100 %
你仲想拗贏?你推薦的老古董唔係仇人機
隨便你啦。

真係買咗唔抵可 ...
hkmand001 發表於 2026-6-20 16:49


overspec嘅嘢勁幾多又點
打機唔睇mon唔睇fps睇咩
對樓主嘅要求
多出嚟果啲係用嚟跑分嘅智商稅咋
甚至唔係用嚟打機

果然好有丁蟹feel

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-20 17:46 編輯
overspec嘅嘢勁幾多又點
打機唔睇mon唔睇fps睇咩
對樓主嘅要求
多出嚟果啲係用嚟跑分嘅智商稅咋
...
ckyuen2 發表於 2026-6-20 16:56


你唔好玩啦。極光X16個屏幕。
同我蒼龍16X Pro比較

我個管蒼龍勁你幾班啊。
偷工減料係列仲夠膽同我完整糸列打。
  
哪來的自信?

5070ti 5050無論你點比。
最少50%差距一定有
更唔好講你嗰粒老古董CPU影響

3000元cpu gpu 差距50-100%
邊個揀你嗰個,唔抵可憐啦。


我同你嘈咗咁多版。就是因為我要嚴厲抨擊。嚴厲斥責。有啲不懷好意嘅人推薦買啲仇人機。

樓主唔識我覺得正常。
識仲使鬼出嚟問。
但推薦人哋用嗰個就罪加一等。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

5050同5070ti係同一代
唔存在古董問題
呢啲基本事實啫
唔尊重基本事實
係唔尊重你自己
同反映你嘅可信性咋

盲追新咪B390囉
仲弱雞過4050m一截
呢啲笑話不值一提

gpu效能本身超過人眼/個mon嘅極限
可以話係效能過剩
不過見你拎cpu嚟自high
我唔會就咁就話你可憐嘅
你真係唔識
又講兩句啦

i5都夠力推嘅gpu
買i9/r9嚟推
純打機計
虛榮同智商稅嚟啫
砌機區都有教六核/六大核推獨顯
而話cpu效能過剩其實係唔夠精確
好多games根本就寫得差
食唔到更多嘅多核效能
有多嘅係擺響度都無用到
spec係over
但單打機計
效能邊有過剩啫
核心過剩咋
[打機計呀吓]

你自認不懂
呢個好開始嚟

TOP

其實條友只係想唱通街曬命自己買咗乜啲咋嘛,成日拎兩部notebook同5090出嚟也文也武好似得佢有咁,無謂同啲自我陶醉嘅人浪費時間

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 02:10 編輯

上面兩個當睇唔到
3000蚊50-100%性能差別。
麻木死撐支持。。
不愧係hkepc為拗贏而拗交。
冇所謂嘅,又唔係我啲錢。
省3000蚊買垃圾仇人機叫做性能足夠就得。真係笑死人。

上面嗰位abyss冇錯啊,
就係你啊。
我講我有啲咩關你鬼事咩。
怎麼出來插嘴啊?
企圖煽風點火啊哈哈哈,做傻野

呢度啲質素就係咁低噶啦。
同佢拗緊係咪仇人機?
突然走出嚟講埋啲無聊嘢。
慢慢玩飽佢啦
樓主你自己睇啦。
如果你決定要省3000,
我都冇乜所謂。
反正又唔係我用。

我老早9200蚊。
抱住個蒼龍16X Pro.5070ti
而家最平都要13000蚊。
要信一個已擁有嘅人。
淨係信一個齋吹嘅。
命運就係由你自己決定。
邊個都改變唔到。

話自己有咩。知道咩需要。咩唔需要,推薦用啲咩
就叫做自以為是。叫自我陶醉

咁乜都冇嘅。齋吹水嗰啲叫咩??
抽水怪咯。🌚🌚
冇料扮有料。
明明自己唔掂但又扮到好掂嘅人
睇到都覺得好笑。
你識條鐵。
無飲過奶去評論一個奶好唔好
果然係🧱磚家
hkepc質素真係每況愈下。
劣幣驅逐良幣。笑死人

TOP

自己用的話
虛榮又好戰未來都好
諗住保值甚至有賺都好
自己開心就好

但走去推人哋朋友返上去搵地方買,買到仲搞埋退稅/国补,玩幾粒鐘,維修又要返上去兩次,個仔又唔知邊個睇。打機都係求爽啫,一啲都唔爽喎。

明明香港就有機買,仲無咁貴,又夠用,其實有幾不近人情先覺得咁介紹朋友買嘢唔係問題?

而話說部港行機革5050
本身一拎出嚟就係拎嚟鞭屍
俾機革迷睇嘅啫
費事copy返但上少少督link睇就有
仲貴過大牌子買乜鬼
唔使大牌子嘅
又有其他港行5060仲平
所以點踩部嘢其實我都無乜理過囉
繼續踩啦gogogo

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2026-6-21 10:32 編輯
自己用的話
虛榮又好戰未來都好
諗住保值甚至有賺都好
自己開心就好

但走去推人哋朋友返上去搵地方買,買 ...
ckyuen2 發表於 2026-6-21 09:01


專昆新人唔識貨

TOP