當年一齊出左P170EM嘅師兄們, 唔知仲有幾多個用緊呢?


上年AMD Polaris/NV Pascal推出後, 見到效能上有明 ...
nelsonlee130 發表於 2017-3-19 21:07

ching, 我個部係 fujitsu lh532, 唔知可唔可以 upgrade display card?

TOP

回覆 61# nulry

No

TOP

同各位Ching包膠一下:
部機下午剛收到 ,初步試過 ,拆開睇過, 超值, 不過重 做desktop replacement
Config : G3900 8G 128SSD, 試過 wifi play 4k x265 HDR 都唔 lag, 慢慢再upgrade 已上 309 bios But 10E 點到唔得!!
Loman ching 想請教你一下, 你跟機係未 Killer wifi? 我收到係intel card, 重BT都未上 driver! 我頂! 天日我先去照照叔左! 重有你係未G-Sync屏?我check係LG-D046F 屏, 即是G-Sync?
彩虹店我於於搵到不過太遲我都買左

TOP

回覆 63# tkphilip


圖呢? 影幾張晒下
G3900夠用?唔會上i5 4核?

TOP

唔知下部機會唔會clevo~

TOP

回覆 65# slim0080


   
睇定先, 唔一定要Clevo
但一定要等Intel 6c or AMD APU
兩樣都會同KBL 4核差好遠

TOP

回覆  slim0080


   
睇定先, 唔一定要Clevo
但一定要等Intel 6c or AMD APU
兩樣都會同KBL 4核 ...
nelsonlee130 發表於 2017-3-22 20:59

我唔急, 因為部機無乜動力要換

TOP

回覆 67# slim0080


   
Me too, 所以先會手多多改部P170

又講返進度
TB買左銅墊片 改善散熱
P2003EVG電路控制FET
TDK 0.1uf 電容數粒
訂制eDP線
希望星期五到齊可以星期六再動手

TOP

回覆 63# tkphilip

我部係跟killer wifi, 同開到g-sync。panel唔知点check形號, 不過注意就算芒同顯卡得, 都要cpu i5-6500以上至開到g-sync的。

TOP

回覆  slim0080


   
Me too, 所以先會手多多改部P170

又講返進度
TB買左銅墊片 改善散熱
P2003 ...
nelsonlee130 發表於 2017-3-22 21:42

咁改法咪用多少少錢

TOP