唔好買asus  想當年買左部asus eeepc1000H後悔左好多年
雖然asus既野唔死, 但唔稳定, 成日會定係loa ...
abc888 發表於 2015-6-20 19:44


    我讀u就係用eeepc 1000h
好好
可能要撞手神

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今時今日出帖唔用上OL/小妹, 應該無人會答。

貴買平用, 講完。

TOP

今時今日出帖唔用上OL/小妹, 應該無人會答。

貴買平用, 講完。
cosmonova 發表於 2015-6-23 10:11



    再加上講者們既小小FF

TOP