V3 771G係可以用2隻drive
不過要注意SATA3.0 /2.0分配問題
好似右邊係3.0左邊2.0 ...
king1024 發表於 2013-1-23 00:58


呢個我都唔記得點分..
THX CHING一提

TOP

你指driver類定甚麼?
W7係會持續更新,acer軟體/driver.....S3 W7好似去年四定八月最後,S5應差不多,因十 ...
cpk 發表於 2013-1-22 22:05


有冇CHING S5既WIFI仲有問題?
5GHz係唔係setting既問題?

TOP

search 到舊post
有人話V3 系統 / ACER NB
要插火牛先用到獨立Graphic Card
有無師兄知道係真定假, 有無得轉?thx

TOP

acer m5-581GT
點set差到最盡係50%電?
點set只用獨立顯卡?(玩廢game都lag)

TOP

TOP

acer m5-581GT
點set差到最盡係50%電?
點set只用獨立顯卡?(玩廢game都lag) ...
Gnexus 發表於 2013-1-27 17:29

Q2 NVIDIA 控制面版
3D 設定 - 使用高效能 NVIDIA 處理器
(也可以為各程式設定使用既處理器)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

Q2 NVIDIA 控制面版
3D 設定 - 使用高效能 NVIDIA 處理器
(也可以為各程式設定使用既處理器) ...
日本啟人 發表於 2013-1-27 18:27



    試過
係咪關game事

TOP

試過
係咪關game事
Gnexus 發表於 2013-1-27 20:01

你玩咩 game?

TOP