請問今次 NOP 邊部輕身機 (<1.6kg) 螢幕解像度最高?

TOP

想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC?
貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢?
T ...
tai19901222 發表於 2022-9-13 08:25


其實兩部真係好接近,asus 平少少但粒cpu又慢一些,如果真係要帶出帶入,asus又輕一些,彈性來講,asus應該有2個 ram slot 位,可以自己加 ram,而 lenovo 就焊死左一條 ram,另外asus係符合軍規 MIL-STD-810 標準,耐用性應該唔錯,asus 送 backpack 又送 gaming mouse,規格上我又真係覺得兩者差不多,反倒唔知散熱邊部好,始終 gaming notebook,散熱唔好乜都假。

至於個mon我上網查,asus 話係DCI-P3:100, Refresh Rate:165Hz, Response Time:3ms,DCI-P3:100 應該比 lenovo sRGB 100% 好吧?色域應該闊些,有錯請各師兄指正。

TOP

回覆 551# 永恆的回憶

好似最高係得dell果部XPS 13 Plus,3.5K OLED,重1.27kg
不過價錢就少貴同要等到10月先有貨

TOP

想問下買咗DELL inspiron 5420 i5
剩係開少少野個散熱風扇都好嘈(CPU正常)
係部機問題定型號問題?

TOP

想問下買咗DELL inspiron 5420 i5
剩係開少少野個散熱風扇都好嘈(CPU正常)
係部機問題定型號問題? ...
ecchrisebi 發表於 2022-9-17 11:43



Intel U問題
無得救

TOP

回覆 554# ecchrisebi


7420無睇錯係行H 字尾cpu?
咁預咗嘈啦,轉amd 都係咁
頂多熄鬼咗啲E核睇夠唔夠用/有無幫助

TOP

唔好意思想問下, notebook ownership program 係唔係一定要大專學生至買得? 如果係恆生大學學生又得唔得? 同埋呢個 program 至到幾時? thanks

TOP

唔好意思想問下, notebook ownership program 係唔係一定要大專學生至買得? 如果係恆生大學學生又得唔得?  ...
dermagramso 發表於 2022-9-17 21:49


https://hknotebook.moss.com.hk/nop-entry/#/hsu

每間大學各有各program, 恒生大學都有
link入面亦有寫時限

TOP

回覆 558# KinChungE

疑似已經無限邊間,仲有埋cashdollars
https://hknotebook.moss.com.hk/n ... ric/zh_TW/itf/index

如有錯請指正

TOP

回覆  ecchrisebi


7420無睇錯係行H 字尾cpu?
咁預咗嘈啦,轉amd 都係咁
頂多熄鬼咗啲E核睇夠唔夠用/有 ...
ckyuen2 發表於 2022-9-17 13:13


7420如果係有獨顯的型號,擺明係可以打中輕量game啦,用H尾的cpu好合理,想用來打機的人點會用U字尾的cpu?無獨顯或文書機就話姐,打機肯定用H字尾的cpu

TOP