本帖最後由 暴走呆喵 於 2022-12-10 18:56 編輯
我公司X13 AMD vs X13 Intel(11代)
同一樣行Zoom, 前者4個鐘先冇電, 後者2.5個鐘就冇電 ...
KinChungE 發表於 2022-12-10 17:12

我之前休息
攞呢部notebook去麥當勞打輕量遊戲
當然係3d game啦
上午十一點玩到下午一點半 由80%跌到40~35%
我限制左max change為80

真係好正

用差唔多時間比較  都係amd
以前用dell g15 由100跌至25% 5800h+3060

Power setting一樣

個win11係原本5800既os backup
Ryzen controller setting 一樣
只係3060食電...

估唔到 粒 680m甘勁 可以玩720p 刀劍神域虛空幻境 接近全程有60 fps ... 大多48-5X
以前xe 只係2X-3Xfps 仲要11代i7 1165g7cpu近full load..

TOP

我公司X13 AMD vs X13 Intel(11代)
同一樣行Zoom, 前者4個鐘先冇電, 後者2.5個鐘就冇電 ...
KinChungE 發表於 2022-12-10 17:12


12代食電能力完全KO AMD,真係唔怪得Apple一去無回頭

TOP

12代食電能力完全KO AMD,真係唔怪得Apple一去無回頭
rickywk 發表於 2022-12-10 19:07

如果amd gpu唔係成日有啲小問題
例如硬解 我嗰部都會有 特別網上看片 一定高機率發生 crash 跳畫面
本地既話 無論h264/265 都會有機會發生
總之你用原本嘅解碼器都會有...
要裝其他 filter coder先解決

所以apple一定唔會用amd

如果你有nvidia gpu可直連機型 咁就冇問題
直接用nv gpu...

TOP

如果amd gpu唔係成日有啲小問題
例如硬解 我嗰部都會有 特別網上看片 一定高機率發生 crash 跳畫面
本地 ...
暴走呆喵 發表於 2022-12-10 21:46


apple唔會用amd?
apple intel年代連續用左好多年amd喎
就算mac pro都仲係用緊amd

TOP

真係唔明點解中國賣嘅X13/T14 AMD版無WWAN選項就真

TOP

真係唔明點解中國賣嘅X13/T14 AMD版無WWAN選項就真
rickywk 發表於 2022-12-11 11:59


我亦唔明點解 b6 版 x1c 標配無 WWAN-less 版個下先奇

否則 x1c 做 7 字頭人仔真係爽歪歪

TOP

我亦唔明點解 b6 版 x1c 標配無 WWAN-less 版個下先奇

否則 x1c 做 7 字頭人仔真係爽歪歪 ...
Miipp 發表於 2022-12-11 15:39

有好過無,因為WWAN版C殼有留位比WWAN天線做接收,後期手痕想加WWAN,即使買完WWAN天線都會因為C殼唔係WWAN ready接收差

TOP

有好過無,因為WWAN版C殼有留位比WWAN天線做接收,後期手痕想加WWAN,即使買完WWAN天線都會因為C殼唔係WWA ...
rickywk 發表於 2022-12-11 16:01

Blind in雖然好
沒也沒辨法
真係要用到 可以買流動wifi蛋 我也有買

TOP

有好過無,因為WWAN版C殼有留位比WWAN天線做接收,後期手痕想加WWAN,即使買完WWAN天線都會因為C殼唔係WWA ...
rickywk 發表於 2022-12-11 16:01


唔使錢的話就係有好過無,但 built-in 得的 model 都實最少貴左幾舊水

我估計 <10% 用家要 WWAN,我自己用左十幾年 laptop 都唔需要,可見來緊十幾廿年個人都無乜必要用上

TOP

唔使錢的話就係有好過無,但 built-in 得的 model 都實最少貴左幾舊水

我估計  ...
Miipp 發表於 2022-12-11 21:35



某程度上聯想就係唔想太賤賣所以先加入WWAN module,等於佢個2.2K mon option亦唔係global available

TOP