希望今年多返D廠揀.......
新自護軍 發表於 2022-7-4 16:47



    今年似乎有反牙石

TOP

今年似乎有反牙石
dennisamzing 發表於 2022-7-5 11:30


上年無記錯島大同VTC都係一間廠
.........硬食

TOP

7月頭出model 好耐都唔覺, 7月中roadshow 更加唔會.  roadshow 在8/9月就註册/開學時間
8月頭知model,8月中有roadshow 就差唔多.

今年遲過往年喇
今年要8月先知有咩機,往年係7月頭已知model,7月中有roadshow ...
Jazz 發表於 2022-6-25 05:58

TOP

上年無記錯島大同VTC都係一間廠
.........硬食
新自護軍 發表於 2022-7-5 17:18


上年VTC係邊間?每年都係一樣?

TOP

上年VTC係邊間?每年都係一樣?
tt997358 發表於 2022-7-7 12:43



    前年VTC只少都有2/3間廠揀下(D/H/L)幫朋友買機
上年去睇得返"靚老"一間......
睇睇下去返"靚佬"個網睇差唔多

TOP

Any update?

TOP

Any update?
markk 發表於 2022-7-8 12:30


自己睇啦
    https://hknotebook.moss.com.hk/

TOP

HKU 出左 HP 同 Lenovo.. D 價錢。。。。
上 京東 買好過

TOP

HKU 出左 HP 同 Lenovo.. D 價錢。。。。
上 京東 買好過
moliuk 發表於 2022-7-13 01:01



    可否post出來?
Thanks

TOP

Yezms x2 pls

TOP