剛剛校過唔放大, 12" 2K mon 啲字太細好難睇
mlyu 發表於 2021-4-3 17:38


太大resolution文書唔太有用
FHD正常用已經極限
成日做野D人已經話睇唔到

TOP

舊年年尾出機就係諗呢個問題。所以㨂左低電量既P14S,個 mon 較暗D都夠玩一日

TOP

太大resolution文書唔太有用
FHD正常用已經極限
成日做野D人已經話睇唔到
CHK 發表於 2021-4-3 23:09


我會調轉話100% scale唔太有用
明明手機都已經人人用緊200-300% scale

TOP